IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Akustický tlak reproduktorov bol spolutvorca grafiky. Vzniknuté základné motívy doplnila dizajnérka do podoby úplného festivalového dizajnmanuálu.
Alexandre Pietra zmiešala modrú a bielu farbu v nádobe, ktorú potom postavila na reproduktor hrajúci skladby hedlajnerov festivalu. Vznikli tak tak abstraktné a expresionistické primárne grafiky. Singel Dana Deacona “Feel the Lightning” rozptýlil farbu do roztočeného neporiadku. Hit kapely Jungle z roku 2014 “Busy Earnin” roztiahol línie modrej farby do štíhlejších foriem. Skladba kapely Franz Ferdinand z roku 2013 “Evil Eye” naopak vytvorila z farieb Rorschachov fľak.
Autorka tvrdí, že tento hravý grafický prístup vyriešiel jeden veľmi zložitý problém. Festival For Noise vznikol v roku 1990 ako rokový festival, hoci v priebehu rokov sa jeho žánrová skladba stala omnoho rozmanitejšou. Preto nechala hudbu samotnú nadiktovať vizuálny štýl festivalu.
Viac informácií o vizuále: http://de.phaidon.com/agenda/design/articles/2015/july/01/festival-design-that-lets-the-music-do-the-branding/
Viac informácií o autorke: https://www.behance.net/AlexandrePietra
Viac informácií o festivale: http://www.fornoise.com/en/
Zdroj SCD.