Hore
Portál z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia

Wienerberger s.r.o.

Tehelná 1203/6
Zlaté Moravce

Internorm

Okná pre pasívne domy

Galvaniho 15 B
Bratislava

Saint-Gobain

BIM knižnice a objekty

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Divízia ISOVER Saint-Gobain Construction Products

Dokonalá izolácia

Stará Vajnorská 139
Bratislava

Profirol s.r.o

Prielohy 1012/1C
Žilina

PREFA Slovensko s. r. o.

Štúrova 136B
Nitra

Saint-Gobain Construction Products, s.r.o., Divízia Rigips

Vlárska 22
Trnava

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Hore
Menu
Kalendárium
Vložené
23. júl 2015
0
575

For Noise Festival - kreatívny vizuál

Švajčiarska dizajnérka Alexandre Pietra vytvorila pre tohoročný letný festival For Noise v švajčiarskom Lausanne - Pully netradičný kreatívny vizuál, pri tvorbe ktorého využila dynamické vlastnosti hudby.
For Noise Festival - kreatívny vizuál

Akustický tlak reproduktorov bol spolutvorca grafiky. Vzniknuté základné motívy doplnila dizajnérka do podoby úplného festivalového dizajnmanuálu.

Alexandre Pietra zmiešala modrú a bielu farbu v nádobe, ktorú potom postavila na reproduktor hrajúci skladby hedlajnerov festivalu. Vznikli tak tak abstraktné a expresionistické primárne grafiky. Singel Dana Deacona “Feel the Lightning” rozptýlil farbu do roztočeného neporiadku. Hit kapely Jungle z roku 2014 “Busy Earnin” roztiahol línie modrej farby do štíhlejších foriem. Skladba kapely Franz Ferdinand z roku 2013 “Evil Eye” naopak vytvorila z farieb Rorschachov fľak.

Autorka tvrdí, že tento hravý grafický prístup vyriešiel jeden veľmi zložitý problém. Festival For Noise vznikol v roku 1990 ako rokový festival, hoci v priebehu rokov sa jeho žánrová skladba stala omnoho rozmanitejšou. Preto nechala hudbu samotnú nadiktovať vizuálny štýl festivalu.

Poloha na mape

Pravý stĺpec
Menu
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím