IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
Nekĺzať po povrchu, nehovoriť len o veciach, keď do nich môžeme preniknúť. Aj tak by sa dali zhrnúť myšlienky Olega Šuka a aj o tom je súčasná výstava v Múzeu Vojtecha Löfflera.
Kurátorka Ivana Komanická si k spolupráci prizvala aj interiérových dizajnérov Miru a Petra Maukšových, ktorí sa podieľali na architektúre výstavy. Výsledkom je veľmi jednoduchý priestor zbavený zbytočných detailov. Výnimkou sú biele závesy, pozlátené oblúky a na podlahe čiarou symbolicky naznačený obvod lode, teda motív, ktorý Oleg Šuk s obľubou maľoval.
Výstava tak pripomína priestor „white cube“, teda priestor bielej „ideálnej“ galerijnej kocky, čo súvisí so zámerom kurátorky etablovať Olega Šuka ako súčasného vizuálneho umelca. Zároveň však tento doslova asketický priestor umožňuje ešte jednu, ale zásadnú vec – nerušene sa sústrediť na diela.
„Oleg nikdy nekládol veľký význam robiť dielam komentáre, neanalyzoval ich, neteoretizoval nad nimi, teda nerobil to, čo je dnes v umení bežné,“ hovorí Ivana Komanická. „Vnímal ich bez naratívov, diskusií a dodatkov, a takto sme sa k nim rozhodli pristúpiť aj my,“ dodáva.