Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

„Náš projekt „Stanica Nivy – Smart City“ má pre Bratislavu silný verejný prínos a za jeho kvalitami si jednoznačne stojíme. Postupovali sme v súlade so zákonom, proces však ukázal, že slovenská legislatíva nie je pripravená na tento typ schvaľovania investícií. Do budúcna navrhujeme zriadiť odbornú pracovnú skupinu všetkých zúčastnených inštitúcií aj strán, aby sa otvorila konštruktívna diskusia a predišlo neopodstatneným výhradám. Pracovná skupina zaistí odbornú kvalitu pre lepšie pochopenie zámeru najmä pri návrhoch doplnkových dopravných riešení v hlavnom meste. Naše plány zatiaľ nemeníme, na projektoch budeme pracovať ako doposiaľ, očakávame však predĺženie časového horizontu nových projektov,“ uviedol výkonný riaditeľ HB Reavis pre Slovensko Adrián Rác.
Dôvodom stiahnutia žiadosti je snaha o ďalšie precizovanie detailov v úzkej spolupráci s hlavným mestom Bratislava, vládou SR a všetkými zainteresovanými orgánmi. Stiahnutie žiadosti však neznamená, že by sa zastavila príprava a realizácia už rozbehnutých projektov. „Výstavba novej autobusovej stanice pôjde podľa plánu, bez zdržania. Tak ako doposiaľ, budeme pripravovať ďalšie projekty plne v súlade s legislatívou. Je však zrejmé, že vzhľadom na dĺžku stavebných a povoľovacích konaní bude ich realizácia trvať výrazne dlhšiu dobu,“ dodal Rác.
HB Reavis pracuje na budovaní projektu Stanica Nivy, ktorá prinesie okrem reprezentatívnej autobusovej stanice aj modernú tržnicu, parkovacie miesta, či zelenú strechu a Bratislavčanom bude slúžiť od roku 2020. Nebude chýbať moderný bulvár na plne zrekonštruovanej ulici Mlynské nivy, či ďalšie budovy občianskej vybavenosti, ako napríklad parkovací dom, či nový projekt na rohu Mlynských nív a Košickej ulice z dielnej popredných britských architektov Allford Hall Monaghan Morris.