IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Poslanie a stratégia Skupiny Saint-Gobain neurčujú len rozvoj aktivít, ale sú aj odpoveďou na kľúčové výzvy dnešného sveta. Medzi ne bezpochybne patria klimatické zmeny, energetická kríza, nedostatok materiálu a aktuálne aj nižšia výkonnosť viacerých trhov. Ako líder na stavebnom trhu Skupina Saint-Gobain nečaká so založenými rukami, ale prináša inovatívne riešenia zamerané na udržateľnosť a dosahovanie úspor.
Na interné zmeny nadväzuje aj nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber.
Nové logá členov Skupiny Saint-Gobain, najväčšieho výrobcu stavebných materiálov a lídra v oblasti udržateľného stavebníctva vyjadrujú príslušnosť značiek k Skupine, ich vzájomnú prepojenosť a spoločnú cestu za ešte lepšími službami a udržateľnými riešeniami.
Zdôrazňujú, že spoločnosť je schopná zákazníkom ponúknuť komplexné riešenia, a to prostredníctvom rôznych značiek a nespočetnej kombinácii ich výrobkov.
Nová vizuálna identita značiek Isover, Rigips a Weber sa vyznačuje čistotou, modernosťou a jednoduchosťou. Na jednej strane odkazuje na príslušnosť k Skupine Saint-Gobain, zároveň
však vyzdvihuje špecifiká jednotlivých značiek. Každá značka si tak uchovala svoju vlastnú ikonickú farbu aj špecifický geometrický symbol. Zmena vizuálnej identity bude prebiehať
postupne a ukončená by mala byť v roku 2024. Bude zahŕňať aj výmenu loga na obalových materiáloch a všetkých tlačených dokumentoch.
Poslaním spoločnosti je urobiť svet príjemnejším miestom pre život súčasných aj budúcich generácií. Záleží nám na tom, aby sme stavali lepšie pre ľudí a planétu tým, že ponúkame riešenia,
ktoré poskytujú udržatelnosť a výkon a zároveň menia trh stavebníctva.