Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Dizajn Zentrum Nordrhein Westfalen prvýkrát udelilo cenu Red Dot Award za vynikajúci dizajn produktu pred takmer 30 rokmi. Dnes je táto cena jednou z najvýznamnejších a najprestížnejších svetových súťaží v oblasti dizajnu. Každý rok sa o ňu uchádza viac ako 18 000 návrhárov, spoločností a organizácií z vyše 70 krajín. Oceňované sú nielen výrobky, ale aj značky a komunikačné projekty.
Zásadná zmena pozície
V najnovšej ročenke Red Dot Design Yearbook bolo ocenenie stratégie značky Geberit odôvodnené nasledovne: „V roku 2015 prevzala spoločnosť Geberit fínsku skupinu Sanitec Group s rôznymi značkami keramiky, ktoré boli všetky zamerané predovšetkým na B2C trh. Preto bolo potrebné zmeniť marketingovú stratégiu na B2B2C a vytvoriť priamu komunikáciu s koncovými zákazníkmi. Roky napĺňaný prísľub „Know-How Installed“ jasne odkazuje na odborné znalosti spoločnosti Geberit za stenou – tu zostáva marketingový prístup B2B nezmenený. Avšak v B2C biznise sa Geberit, aby sa odlíšil od konkurencie primárne zameranej na kombináciu kúpeľňových a wellness aspektov, zameral na prepojenie dizajnu a funkčnosti. Novým prísľubom pre interiérových dizajnérov a cieľovú skupinu koncových používateľov sa stal slogan „Design Meets Function".
Silná identita vo všetkých prvkoch
V rokoch 2019 a 2020 bolo do značky Geberit integrovaných niekoľko miestnych značiek keramiky. Ich koncepty a atribúty sa tiež pretavili do pevnej DNA, na základe ktorej bola vyvinutá zvuková identita. V roku 2020 a 2021 sa plánuje ďalej rozvíjať nový imidž značky cielený na B2B2C. Ten bude postupne implementovaný do marketingových kampaní, showroomov, POS konceptov, podujatí a veľtrhov, čím sa komplexne zabezpečí jednotná a silná identita na všetkých úrovniach.“