IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 10.3.2017 18:00 |
| Koniec | 24.3.2017 19:00 |
| Miesto | Kunstverein Bratislava |
| Adresa | Šancová 42, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Kunstverein Bratislava 0907 725 107 |
Alexandra Barth - PORIADOK VECÍ
10.3.-24.3.2017
otvorené: piatok-sobota 16-19:00 hod
(alebo na základe tel.dohovoru na č. 0915 353 677)
V sérii Poriadok vecí sa sústreďujem na priestor. Nielen na izbu, v ktorej bývam, s ktorou som spojená tým najintímnejším spôsobom, ale aj na miesta verejné, na ktoré nemám priamy dosah, a predsa sa s nimi potrebujem zžiť. Nie je premňa možné denne cez ne prechádzať a nevenovať im pozornosť. Nedokážem ich brať iba ako prostriedok k dosiahnutiu praktických cieľov ako je transport či nakupovanie potravín. Ak by som v nich nedokázala nachádzať skrytý potenciál, ak by som sa s nimi nedokázala stotožniť, nemohla by som v nich existovať. Preto si cibrím citlivosť na nenápadné detaily, pokúšam sa vnímať príbeh, ktorý mi napovedajú, a cez to pochopiť, prečo sú veci také aké sú a prečo sú tam kde sú.
Stále viac redukujem obraz o nadbytočné detaily, o zavádzajúce informácie.
V procese stvárňovania vecí na mojich obrazoch ich musím rozpitvať, dlho sa zamýšlať nad ich podstatou, nad tým ako sú previazané so mnou a medzi sebou navzájom. Nad tým, aké je ich miesto a aká je ich najčistejšia podoba. Výsledkom teda nie je popisný obraz daného miesta, ale súhrn symbolických, subjektívne vnímaných znakov a konkrétnej podoby priestoru.
Realizáciu diel podporil z verejných zdrojov formou štipendia Fond na podporu umenia.