Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 20.9.2018 18:00 |
| Koniec | 7.12.2018 18:00 |
| Miesto | Gandy Gallery |
| Adresa | Sienkiewiczova 4 , Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Gandy Gallery + 421 252635616 gandygallery@hotmail.com |
Narodený v roku 1938 v Pardubiciach, tesne pred vypuknutím druhej svetovej vojny, mohol Alva Hajn voľne a slobodne prezentovať svoje umenie len počas pomerne krátkeho obdobia.
Neskôr počas dvadsiatich rokov normalizácie v Československu mal taktiež iba málo príležitostí na verejné vystavovanie svojich umeleckých diel, aj napriek tomu, že celé tie roky intenzívne pracoval na maľbách, objektoch a kresbách. Vzhľadom na to, že žil "na provincii“ v Pardubiciach, bol Hajn dlho považovaný za pomerne neznámeho umelca bez nejakých výraznejších kontaktov alebo súvislostí s ostatnými (viac známymi) českými autormi.
Od päťdesiatych do osemdesiatych rokov vytvoril veľké množstvo prác, ktoré sa rôznili vo formátoch i farebnosti a ktoré boli odlišné od zvyčajnej predstavy o „neoficiálnom“ umení. Posledná etapa jeho tvorby v osemdesiatych rokoch sa vyznačuje najmä produkciou objektov, redukciou farebnej škály na bielu a čiernu a v niektorých prípadoch dokonca nahradením farieb prírodnými materiálmi.
Jeho tvorba sa definitívne uzavrela v roku 1991, len niekoľko dní pred otvorením jeho veľkej výstavy v Prahe.