Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 1.3.2018 17:00 |
| Koniec | 1.3.2018 18:00 |
| Miesto | Bratislava University Library |
| Adresa | Ventúrska 11, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Podujatie |
| Kontakt | Bratislava University Library |
VSTUP VOĽNÝ / INGRESSO LIBERO
Univerzitná knižnica, Ventúrska 11, Bratislava
“Veľvyslankyňou”, ktorá bola vybratá pre Bratislavu pri príležitosti 2. ročníka Dňa talianskeho dizajnu vo svete je Anty Pansera, známa historička a kritička dizajnu. Anty Pansera publikovala mnohé štúdie o priemyselnom dizajne a dekoratívnom či úžitkovom umení. Veľmi zaujímavé sú jej analýzy týkajúce sa prínosu žien umelkýň, remeselníčok, dizajnérok. Je zakladajúcou členkou združenia D come Design, ktorého je zároveň predsedníčkou. Pôsobí aj v oblasti usporadúvania a zriaďovania archívov, ideového tvorenia, plánovania a koordinácie výstav a katalógov k nim, ako aj podujatí, sympózií a konkurzov. Navrhuje a realizuje vydavateľské produkty. Pôsobí ako profesorka na Akadémii umení Brera v Miláne, je predsedníčkou na umeleckej škole ISIA vo Faenze, členkou predsedníctva nadácie Fondazione Museo del Design della Triennale a kurátorkou Design History Foundation v Barcelone. Je novinárkou a publicistkou od roku 1976, členkou rady časopisu anglického spolku historikov dizajnu “Design Issue”, prispievala do talianskych denníkov ako “Il Giorno” (tu spravovala prvú rubriku o dizajne v denníku vôbec), “Il Sole 24 Ore”, “La Repubblica”, neapolský "Il Mattino", do kultúrnopolitický