IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 1.3.2018 17:00 |
| Koniec | 1.3.2018 18:00 |
| Miesto | Bratislava University Library |
| Adresa | Ventúrska 11, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Podujatie |
| Kontakt | Bratislava University Library |
VSTUP VOĽNÝ / INGRESSO LIBERO
Univerzitná knižnica, Ventúrska 11, Bratislava
“Veľvyslankyňou”, ktorá bola vybratá pre Bratislavu pri príležitosti 2. ročníka Dňa talianskeho dizajnu vo svete je Anty Pansera, známa historička a kritička dizajnu. Anty Pansera publikovala mnohé štúdie o priemyselnom dizajne a dekoratívnom či úžitkovom umení. Veľmi zaujímavé sú jej analýzy týkajúce sa prínosu žien umelkýň, remeselníčok, dizajnérok. Je zakladajúcou členkou združenia D come Design, ktorého je zároveň predsedníčkou. Pôsobí aj v oblasti usporadúvania a zriaďovania archívov, ideového tvorenia, plánovania a koordinácie výstav a katalógov k nim, ako aj podujatí, sympózií a konkurzov. Navrhuje a realizuje vydavateľské produkty. Pôsobí ako profesorka na Akadémii umení Brera v Miláne, je predsedníčkou na umeleckej škole ISIA vo Faenze, členkou predsedníctva nadácie Fondazione Museo del Design della Triennale a kurátorkou Design History Foundation v Barcelone. Je novinárkou a publicistkou od roku 1976, členkou rady časopisu anglického spolku historikov dizajnu “Design Issue”, prispievala do talianskych denníkov ako “Il Giorno” (tu spravovala prvú rubriku o dizajne v denníku vôbec), “Il Sole 24 Ore”, “La Repubblica”, neapolský "Il Mattino", do kultúrnopolitický