IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 7.6.2017 17:00 |
| Koniec | 7.6.2017 19:00 |
| Miesto | Tabačka Kulturfabrik |
| Adresa | Gorkého 2, Košice, Slovensko |
| Druh podujatia | Podujatie |
| Kontakt | Tabačka Kulturfabrik info@tabacka.sk |
Tabačka sa spojila s Košice IT Valley a prináša Vám workshop – DESIGN THINKING. Inovácie sú hnacím motorom akéhoľvek pokroku. Design thinking je nová metóda myslenia, ktorá pomáha tvorbe nových inovačných myšlienok a produktov.
Výsledkom by mal byť nový model na princípe vzájomnej participácie, ktorý by na jednej strane podporoval kultúrne podujatia a na druhej by zvýhodňoval prístup komunite na akcie a ďalšie služby s tým spojené.
Na workshope sa dozviete základy metodológie, ktorá pri tvorbe nového produktu prináša do centra pozornosti zákazníka a jeho potreby. Zároveň pomôžete Tabačke vymyslieť nový produkt, ktorým sa zjednoduší a zlepší prístup k vašim obľúbeným akciám.
Počet miest je obmedzený!