Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 4.5.2018 18:00 |
| Koniec | 24.5.2018 18:00 |
| Miesto | Galéria Statua |
| Adresa | Zámocká 7 81101 BratislavaSlovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Galéria Statua |
Výstavu pripravila: Xénia Lettrichová
„Výstava predstaví aktuálnu tvorbu z kuchyne Evy Masarykovej s témami blízkych vzťahov, kontinuity, nadväznosti udalostí, formami ženského sochárstva s konceptuálne použitým materiálom, ktoré sa nevyhýba efemérnosti a neuchopiteľnosti pojmov a vecí, zahŕňa náhodu, pozastavuje sa pri všednosti. Používa ideovo preťažený sochársky objekt, inštaluje pre daný, konkrétny priestor. Dopovedá pohyblivým obrazom a fotografiou.“ E.M.
Vo výstavnom projekte Evy Masarykovej Kto opravuje sa zbieha viacero obsahových línií, inšpirovaných konkrétnymi ľuďmi, pričom všetky spoločne prekrýva časový faktor ako stále prítomný majestát v našom bytí i v nezvratnom procese zanikania stôp po ňom. A s tým súvisí i naša prirodzená snaha o zastavenie a uchovanie si subjektívne dôležitého momentu alebo súvislosti. Evine témy sú zväčša autobiografické, reflektujú osobnú situáciu a skúsenosti v kontexte rodiny, vďaka čomu sú autentické a presvedčivé... X.L.
Eva Masaryková
Narodila som sa v marci 1968 v Novom Meste nad Váhom.
Študovala som na bratislavskej Strednej umeleckopriemyselnej škole keramiku (1982-86) a keramiku a sochárstvo na Vysokej škole výtvarných umení v rokoch 1991-97. Štúdium som v roku 2007 zavŕšila dizertačnou prácou pod názvom Vstup, vkročenie, obklopenie, prestúpenie, vtisnutie… o zmene telesného vnímania diela nových médií.
Pod vedením prof. J. Jankoviča som sa behom štúdia sochárstva odklonila od tradičného sochárskeho uvažovania k postkonceptuálnemu pohľadu a vyjadrovaniu.
Okrem autorskej tvorby sa venujem organizačnej a kultúrnej aktivite na poli súčasného umenia, kurátorstvu a textom o umení. Je aktívnou členkou sochárskych združení Cabeza Colectiva a Resculpture. sk, Asociácie sochárov.
Pedagogicky som pôsobila v rokoch 2007 – 2010 na VŠVU v Bratislave a od roku 2012 pracujem ako odborná asistentka na Akadémii umení v Banskej Bystrici.
Som vydatá, žijem s rodinou v Hamuliakove pri Bratislave. Som mamou troch detí.