IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 15.12.2017 18:00 |
| Koniec | 11.2.2018 18:00 |
| Miesto | Karlin Studios |
| Adresa | Prvního pluku 2, Praha 8 - Karlín, Česká republika |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Karlin Studios (+420) 608 955 150 info@futuraproject.cz |
Pro výstavu v Karlin Studios Mickiewicz vytvoří novou sérii objektů z kamene a betonu s použitím chemických látek, které pomalu rozkládají a ničí to, co se zdálo být konečným tvarem soch. V této sérii nejde jen o odhalení chyby a vady, ale o ztrátu jako součást díla. Mickiewicz má zájem o prvky, které přesahují stěny galerie, které nejsou fyzicky přítomné, ale jsou tu reprezentovány ve formě uměleckého objektu. Mezi ně patří především pozornost a paměť diváka a vzdálenost času a prostoru.
Gizela Mickiewicz lives and works in Warsaw, Poland; Graduate of the Academy of Fine Arts in Poznań. In her artistic practice she uses a variety of media and forms, including sculpture, installation, drawing. In one of her last sculptural series, the artist works on performative sculptures. The main idea of the series is to construct short-lived installation, the shape of which could make an impression of a finished work, and to prepare a scenario, a choreography for its decay. The initial sculpture is precisely sculpted, artist imposes her own order on materiality, but once the process of decay starts, sculpture is not fully under artist’s control, it is subject to its own, natural order. The artist treats all stages of realisation as a one sculpture in the process, the final outcome of which are planned ruins. “Mickiewicz is interested in elements that extend beyond the walls of the gallery, which are not physically present, or have their representation in the form of an artistic object. This is primarily the attention and memory of the viewer and the distance of time and space”.
Selected solo exhibitions: “To Give, To Take Back, To Leave a Sense of Lack”, Stereo Gallery, Warsaw (2017), “Almost Together, Almost Alone, Lucas Hirsch, Düsseldorf (2017); “The Next Now”, Galeria Arsenał, Białystok (2016); “Mass and Mood”, Stereo Gallery, Warsaw, (2015); “The Show of Strength”, BWA, Zielona Góra (2013); “Persistent Front”, Frutta Gallery, Rome (2013). Individual presentations at LISTE Art Fair, Basel (2017) and Frieze Art Fair, London (2014). Selected Group exhibitions: “Temporary Store-room - Sculpture”, Plato, Ostrava, XII Baltic Triennal, CAC Kim?, Riga, CAC, Vilnius, “How rare is rare”, project at fifteen, Tel Aviv, “Feet, 4 Walls & Head”, Bureau Gallery, New York, “January Blues”, Frutta Gallery, Rome, “Procedures for the head”, Kunsthalle Bratyslava, “As You Can See: Polish Art Today”, MSN, Warsaw. Residencies: Gasworks, London (2014), Triangle, New York (2016).