Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 26.4.2018 18:00 |
| Koniec | 3.6.2018 18:00 |
| Miesto | Galéria Z |
| Adresa | Ventúrska 265/9, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Galéria Z 02/647 768 95 |
Ján Hlavatý sa narodil 8. 8. 1955 v Zlatých Moravciach. 1975 – 1981 študoval na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave u profesora Želibského. Žije a tvorí v Bratislave. "Za posledné dvadsaťročie bol maliar Ján Hlavatý považovaný za jedného z dôležitých predstaviteľov abstrakcie v našom súčasnom umení. A to napriek tomu, že jeho tvorba sa začala profilovať v priebehu osemdesiatych rokov, kedy bolo slovenské umenie, najmä jeho vtedajšia najmladšia generácia, zasiahnuté vlnou postmodernej maľby. Vtedajšia jeho, z pozícií figurácie vychádzajúca tvorba, mala charakter expresívno-dynamickej farebne i gesticky štruktúrovanej maľby, z ktorej dospel na pozície neformálne koncipovanej farebnej skladby“.
Milan Lukáč ( 1962 ) sa narodil v Bojniciach. V rokoch 1981 - 1987 študoval na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave u profesorov Jána Kulicha a Ladislava Snopeka. V roku 1985 - 1986 absolvoval štúdijný pobyt na E.N.S.B.A. v Paríži u profesora Jeana Cardota. Od roku 1990 pedagogicky pôsobí na Fakulte architektúry Slovenskej technicjej univerzity v Bratislave. Venuje sa komornej a monumentálnej socharskej tvorbe najmä v technike liateho a zváraného bronzu a železa. Je autorom pamätníka obetiam holokaustu v Bratislave - 1995-97, pamätníka obetiam komunistického totalitného režimu v Žiline - 1998, pamätníka železnej opony pod hradom Devín - 2008, pamätníka maliara Imra Weinera-Krála v Považskej Bystrici - 2011, fontány vodný svet v Dessewffyho paláci v Bratislave - 2010, bronzovej plastiky Dialóg pre CPC -"Cotentin v Normandii - 2015