Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 15.6.2020 18:00 |
| Koniec | 24.7.2020 18:00 |
| Miesto | Galerie města Třinec - KD Trisia |
| Adresa | Nám. Svobody 526, Třinec, Česká republika |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Mgr. BcA. Katarína Klusová +420 604 22 88 17 kurator@knihovnatrinec.cz |
Obrazy Jana Vytisky (* 1985 v Prahe) si vydobyli pevné miesto vo vizuálnej pamäti českej výtvarnej scény. Konzistentná a napriek tomu neustále meniaca se tvorba tohoto autora je špecifickým reprezentantom ľudovej estetiky pretkanej apokalyptickými výjavmi. Tie pripomínajú fascinovanú radosť z niečoho hrôzostrašného, keď sme si ako deti na ihrisku rozprávali rôzne krvavé a desivé príbehy. Žiadna z historiek. ale nikdy nevychádzala z reality, ktorá by bola pro detského diváka príliš nepochopiteľnou a neuchopiteľnou. Príbehy o šikane, násilných príbuzných, alebo rodičoch v rozvodovom konaní nie sú dosť ultimátne na to, aby nás ich rozprávanie vzrušovalo. Takéto príbehy nekončia, môžou trvať a nahlodávať človeka pomaly a nenápadne.
Nevyhnuteľnosť zmaru na Vytiskových obrazoch je oslobodzujúca. Nič neskrývajú. Desy sú na nich stvárnené tak, ako by človeka mali práve strachu zbaviť. Dovoľujú nám sa konfrontovať s tým, čo by ako nevypovedané pôsobilo oveľa nepríjemnejšie. Viditeľná hrôza už nie je hrôzou a v človeku nastáva reakcia, ktorá je rovnako tak prirodzená ako strach- akceptácia.