Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 23.8.2018 19:00 |
| Koniec | 30.8.2018 19:00 |
| Miesto | Nová Scéna – Prague National Theatre |
| Adresa | Národní 4, Praha, Česká republika |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Prague National Theatre |
Klára Hosnedlová’s Ponytail Parlour is an installation taking place at the New Stage of the National Theatre in Prague.
The New Stage – or Nová scéna as the locals call it – is the City experimental theatre, hosted in an iconic modernist building. Since its construction, it has been home of the City’s National Theatre and the Laterna Magika – the world’s first multimedia theatre, and has been a playground for avant-guard directors and performative practices. Transforming the cloakroom, a space of cross-dressing and identity exchange, into a performative space, Hosnedlová imagines a feminine retreat, a parlour, a place of sensitive dialogue populated by extra-ordinary characters.
Precious motives and complex patterns decorate walls and furniture to create a charged and unique environment where time seems to slow down. A selection of costumes from the theatre’s archive, are presented in a group, softly constructed garments unveiling complex narratives and historical profiles. Juliette, Eva, Elettra, Angelica – their identity impregnated in each costume, open the transitional space of the cloakroom into a space of pure potential; a potential for acute catharsis and transformation.
text by Attilia Fattori Franchini