Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 17.8.2018 19:00 |
| Koniec | 2.9.2018 18:00 |
| Miesto | VUNU |
| Adresa | Hlavná 20, Košice, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | VUNU |
Výstava vo viacerých ohľadoch koncepčne nadväzuje na predchádzajúce inštalácie Martina Lukáča: vytvára opäť nový, semanticky hybridný enviroment, v ktorom sú prezentované autorove obrazy v atypickom kontexte. Vyváranie netradičnej výstavnej situácie u Lukáča súvisí s prehodnocovaním predstavy o tradičnej maliarskej výstave a o postavení a predstavení maľby v dnešnom svete. Expozičná konfrontácia a hľadanie nových možností kombinácie maliarských plátien s privlastnenými objektmi môže byť chápané ako autorské priznanie širokej škály vizuálnych vplyvov na tvorbu, ale i ako hra s významami motívov, s ich obsahovým vyprázdňovaním a opätovným napĺňaním v prienikoch rôznych vrstiev súčasných kultúr. Výstavné prostredie tak vytvára nielen vizuálny, ale i významový rámec, v ktorom dochádza k redefiníciam obrazov- a to nielen Lukáčových malieb, ale i privlastnených depozitov znakov.