IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 26.7.2020 18:00 |
| Koniec | 26.7.2020 20:00 |
| Miesto | Dům umění města Brna |
| Adresa | Malinovského náměstí 2, Brno, Česká republika |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Terezie Petišková |
Martin Zet tematizuje svojím dielom nedávnu totalitnú históriu, ktorá nie je ani u nás, ani inde v Európe dosiaľ uzavretá. Dotýka se stále bolestivého stavu českého kultúrneho prostredia, ktoré síce vykazuje výraznú živosť i veľký tvorivý potenciál, ale taktiež patogénne rysy deformujúce našu kultúrnu pamäť. Vedomí si faktu, že najlepšou obranou proti potlačovanej pamäti je pamäť sama, siaha Martin Zet znovu po tematizácii diela svojho otca, sochára Miloša Zeta (1920–1995), spätého s oficiálnou kultúrou komunistického Československa. Zetova výstava prinesie mimo iného informáciu o tvorivom procese, ktorý viedol k sochárskym realizáciám jeho otca vo verejnom priestore – od skíc, ktoré se snažil dopracovať v mierke pre konkrétne situácie, k ich realizácii v materiále, až po ich odstraňovsní po roku 1989.