IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 30.6.2017 18:00 |
| Koniec | 30.7.2017 18:00 |
| Miesto | Karlin Studios |
| Adresa | Prvního pluku 2, Praha, Česká republika |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Karlin Studios +420 608 955 150 info@futuraproject.cz |
Lze několikrát záměrně vyprázdněný patern „současné malby“ číst sociálně? A kde se vyjevuje gendrová asymetrie v práci s abstrakcí? Martina Smutná začíná reflexí podmínek práce druhého i své. V instalaci konfrontuje paterny předmětů spojovaných s reproduktivní prací s abstrací současné malby, která se naopak k reproduktivností hlásí jako k autorskému postoji.
Příběh paní Jany, která pracuje v prádelně, prosakuje v řetězení obrazů a objektů. Ocitáme se v okamžiku zastavení, sejmutí utěrky z madla.