IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 7.3.2017 18:00 |
| Koniec | 18.3.2017 22:00 |
| Miesto | galéria Čin Čin |
| Adresa | Podjavorinskej 4A, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Čin Čin 0905 206 298 galeria@galeriacincin.sk |
Eat Snakes!
Máš zjesť hada a budeš mladý, veselý a bujný.
John Fletcher: Starší brat (1625)
Kurátor: Vladimír Beskid
“Jesť hady” znamenalo obnovenie mladosti, sily /energie/ a omladenie. Dnes, zastaralý výraz zo 17. storočia symbolizoval zotavenie a bol odkazom na sezonné lienenie hadov.
Eat Snakes! sa zameriava na dva aspekty obnovenia: vrátenie niečoho strateného a hojenie, návrat poškodeného do pôvodného stavu. Výstava sa zaoberá témou vizuálnej obnovy – obnovenia obrazu. Podobne, ako reštaurátor odhaľuje pôvodné vrstvy obrazu, autor prostredníctvom akrylového transferu vracia ranné štádia a rôzne verzie toho istého zobrazenia na plochu maľby. Niektoré maľby pripomínajú snahu zlepiť sklenené úlomky, zatial čo opakovanie a vrstvenie, “vrstvy zvliekanej kože”, odkazujú na vrstvy v čase a schopnosť obnovy.