IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 7.2.2019 18:00 |
| Koniec | 24.5.2019 18:00 |
| Miesto | Dizajn štúdio ÚĽUV |
| Adresa | Dobrovičova 13, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Dizajn štúdio ÚĽUV |
Kurátor výstavy: Eva Trilecová
Tvorba Milana Hanka zaujme tým, že zaujať nechce. Nápadne jednoduchá, odkazuje na archetyp keramiky. „Pohľad na vázy, taniere, hodiny, objekty núti zamyslieť sa nad tým, čo im chýba,“ - zamýšľa sa kurátorka Eva Trilecová. Samotné objekty akoby čakali, kedy zaujmú. Naplno si ich uvedomíte v momente, keď plnia svoj účel. „Vázy sú úplné s halúzkou, kvetom, misa s ovocím; štruktúrovaná podložka pripomína popraskaný ľad a naplní sa v dialógu s hrnčekom, z ktorého stúpa horúca para“ – dodáva kurátorka. Jeho dizajn je jednoducho praktický a viac ako na ozdobách stavia na funkčnosti, hladkých, zaoblených hranách, harmónii, systéme, poriadku. Časť prototypov výrobkov reže laserom.
Pracuje s pozitívom a negatívom, s plným a prázdnym. Využíva neutrálnu farebnosť, základom je biela, odtiene sivej, hnedej, čiernej, všetky odtiene modrej a zelenej; odtiene žltej a horčicovej pripomínajú padajúce jesenné listy. Farebnosť a používané štruktúry odkazujú na inšpiráciu krajinou a prírodou. Bez popretia tradície hľadá nové technologické, materiálové i povrchové možnosti. Na pohľad neutrálny minimalistický štýl skrýva v sebe eleganciu, hru s textúrami, jemným detailom, ktorý hovorí o celku. Tvorba autora je duálna – počíta s tým, na čo je určená, vtedy je úplná.