Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 19.8.2020 19:00 |
| Koniec | 19.10.2020 00:00 |
| Miesto | VUNU Gallery |
| Adresa | Hlavná 20, Košice, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | VUNU 0902 155 011 |
19. augusta v rámci novej série výstav sa bude konať vernisáž výstavy Mitríková & Demjanovič - Tatranský futurizmus.
Formálne inšpirovaní muzeálnymi expozíciami v bývalých sídlach aristokracie na zámkoch a kaštieľoch, ale i modernistickým tvaroslovím, Jarmila Mitríková & Dávid Demjanovič pokračujú v znovuaktualizovaní média modelovanej keramickej plastiky. Tá bola v druhej polovici 20. storočia v našom prostredí využívaná ako istá obývačková propaganda a forma dostupného umenia pre masy. Použitím podobnej metodológie autori do plastík vkladajú utopický a sugestívny optimizmus z budúcnosti, ale i neškodnú melanchóliu z minulosti, ktorá sa reálne nikdy nestala.