IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 20.9.2018 18:00 |
| Koniec | 7.12.2018 18:00 |
| Miesto | Gandy gallery |
| Adresa | Sienkiewiczova 4, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Gandy gallery + 421 915203082 gandygallery@hotmail.com |
Gandy gallery is pleased to announce the opening of the first solo show of the young Slovak artist RASTISLAV PODHORSKÝ.
Rastislav Pohorský, artist born in 1990 in Bratislava, lives and works in Bratislava, Slovakia.
"In other words as Paul Klee has put it: “Art makes the invisible, visible.” My deepest conviction is that this function of art has not changed to date. (There have been dramatic changes in the way of achieving these ends.)
I pursue figurative painting and drawing and it would seem that figurative art follows the opposite path: it is not making the invisible visible, but is merely mimicking the visible. It seems that figurative art (especially the so-called “realism” branch) offers only what can be easily outlined, what can be pointed at, thus it has no means to open new horizons neither for perception, nor for thought.
This paradox is one of the driving forces of my practice: the issue is exactly to immerse oneself in those most recognizable forms (“we are seeing a man, an object, an interior…”) and at the same time compose these forms in such a way that the image can make that sensible, which would otherwise remain mute.
In my visual art I focus on: 1. the problematic of the sighted 2. the re-evaluation of the displayed. A figurative image (even the “realistic” one) is not only mimetic, but under certain circumstances makes something else visible." (Rastislav Podhorský)