Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Predstavené produkty, spájajú premyslený dizajn, funkčnosť a udržateľnosť. Nábytok Materia vzniká s cieľom podporiť inšpiratívne stretnutia...
Výber okien je pri stavbe či rekonštrukcii kľúčovou investíciou a systém SYNEGO od REHAU prináša komplexné riešenie s dôrazom na...
Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Začiatok | 18.7.2017 16:00 |
Koniec | 30.4.2017 18:00 |
Miesto | Historické múzeum Bratislavský hrad |
Adresa | Vajanského nábrežie 2, Bratislava, Slovensko |
Druh podujatia | Výstava |
Kontakt | Historické múzeum Bratislavský hrad +421 2 20 48 31 04 bratislavskyhrad@snm.sk |
Chce upozorniť na fenomén reklamy ako komunikačného prostriedku medzi predávajúcima kupujúcim a upozorniť na to, že tento fenomén sa stal súčasťou každodenného života, ktorý určoval módne trendy spoločnosti a zároveň odrážal dobu svojho vzniku v každodennosti všedného dňa. Reklama sa snažila spraviť danú chvíľu nevšednou a povýšiť tak obyčajný nákup na spoločenskú udalosť. Vlastniť určitý produkt či nabvštíviť odporúčané kultúrne podujatie sa stalo vecou spoločenskej prestíže. Reklama nám zároveň rekleftuje dobu svojho vzniku a stáva sa tak dôležitým výpoveedným atribútom doby.
Vernisáž: 18. 7. 2017 o 16.00
Trvanie výstavy: do 30. 4. 2018
Otváracie hodiny:
Otvorené denne okrem pondelka od 10.00 do 18.00 h
Posledný vstup o 17.00 h