IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 18.7.2017 16:00 |
| Koniec | 30.4.2017 18:00 |
| Miesto | Historické múzeum Bratislavský hrad |
| Adresa | Vajanského nábrežie 2, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Historické múzeum Bratislavský hrad +421 2 20 48 31 04 bratislavskyhrad@snm.sk |
Chce upozorniť na fenomén reklamy ako komunikačného prostriedku medzi predávajúcima kupujúcim a upozorniť na to, že tento fenomén sa stal súčasťou každodenného života, ktorý určoval módne trendy spoločnosti a zároveň odrážal dobu svojho vzniku v každodennosti všedného dňa. Reklama sa snažila spraviť danú chvíľu nevšednou a povýšiť tak obyčajný nákup na spoločenskú udalosť. Vlastniť určitý produkt či nabvštíviť odporúčané kultúrne podujatie sa stalo vecou spoločenskej prestíže. Reklama nám zároveň rekleftuje dobu svojho vzniku a stáva sa tak dôležitým výpoveedným atribútom doby.
Vernisáž: 18. 7. 2017 o 16.00
Trvanie výstavy: do 30. 4. 2018
Otváracie hodiny:
Otvorené denne okrem pondelka od 10.00 do 18.00 h
Posledný vstup o 17.00 h