IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 14.3.2017 18:00 |
| Koniec | 3.4.2017 18:00 |
| Miesto | Rakúske kultúrne fórum |
| Adresa | Hodžovo nám. 1/A, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Rakúske kultúrne fórum |
Vernisáž: 14. marec 2017, 18.00
V tvorbe maliarok Oľgy Paštékovej a Elisabeth Wedenig sa neustále objavujú zvieratá, predovšetkým motív vtákov, či vlkov. Zvieratá vystupujú v dejinách európskeho umenia po stáročia ako nositelia osobitej symboliky, personifikácie určitých vlastností, či ako objekty vedeckého záujmu o exaktné zachytenie ich podoby. Paštéková a Wedenig ich však vnímajú mimo taxonomických tabuliek, ako bytosti rovnocenné s ľuďským náprotivkom na obraze. Inšpirujú ich k prístupu odmietajúcemu antropocentrickú hierarchiu vecí. Citlivo vnímajú neustále pohyby na váhach prírodnej rovnováhy, v chaose dnešného fragmentovaného bytia, kedy sa v klietke môžeme ocitnúť všetci.
Miroslava Urbanová, kurátorka