IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 23.5.2017 18:00 |
| Koniec | 28.6.2017 18:00 |
| Miesto | Gandy gallery |
| Adresa | Sienkiewiczova 2542/4, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Gandy gallery 02/526 356 16 |
Jeden z najtichších, ale aj najvýznamnejších umelcov českej scény 20. storočia. Zorka Ságlová (1942 - 2003) študovala v štúdiu textilnej tvorby na Vysokej škole výtvarných umení v Prahe, čo silne ovplyvnilo jej prácu. V šesťdesiatych rokoch vytvorila väčšinou abstraktné geometrické obrazy a minimalistické predmety. Počas normalizácie sedemdesiatych rokov bola zakázaná predávať alebo prezentovať svoje umenie na verejnosti. Preto sa presťahovala do otvorených priestorov, kde organizovala akcie pozemného umenia výhradne v prítomnosti svojich blízkych priateľov. Považuje sa za jedného z prvých umelcov, ktorí v tomto regióne odrážali pozemské umenie. V neskorých sedemdesiatych rokoch sa Zorka Ságlová vrátila k textilnej výrobe v podobe gobelínových tapisérií s kráľom ako hlavnou postavou, ktorá reprezentovala kultúrny symbol známy v rôznych krajinách. V poslednom období svojho života experimentovala s maľovaním a textíliami, ako aj s akčnými kresbami so skutočným králikom.