Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 23.5.2017 18:00 |
| Koniec | 28.6.2017 18:00 |
| Miesto | Gandy gallery |
| Adresa | Sienkiewiczova 2542/4, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Gandy gallery 02/526 356 16 |
Jeden z najtichších, ale aj najvýznamnejších umelcov českej scény 20. storočia. Zorka Ságlová (1942 - 2003) študovala v štúdiu textilnej tvorby na Vysokej škole výtvarných umení v Prahe, čo silne ovplyvnilo jej prácu. V šesťdesiatych rokoch vytvorila väčšinou abstraktné geometrické obrazy a minimalistické predmety. Počas normalizácie sedemdesiatych rokov bola zakázaná predávať alebo prezentovať svoje umenie na verejnosti. Preto sa presťahovala do otvorených priestorov, kde organizovala akcie pozemného umenia výhradne v prítomnosti svojich blízkych priateľov. Považuje sa za jedného z prvých umelcov, ktorí v tomto regióne odrážali pozemské umenie. V neskorých sedemdesiatych rokoch sa Zorka Ságlová vrátila k textilnej výrobe v podobe gobelínových tapisérií s kráľom ako hlavnou postavou, ktorá reprezentovala kultúrny symbol známy v rôznych krajinách. V poslednom období svojho života experimentovala s maľovaním a textíliami, ako aj s akčnými kresbami so skutočným králikom.