IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Mesto Žilina vyhlasuje súťaž na vytvorenie novej vizuálnej identity a jej používateľského manuálu. Zapojiť sa môžu profesionálni dizajnéri aj tvorcov v oblasti komunikačného dizajnu. Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená na 24 500 eur.
Návrhy bude posudzovať odborná porota so zástupcami verejného obstarávateľa, odborným garantom je Únia grafických dizajnérov Slovenska. Výsledkom dvojkolovej anonymnej súťaže bude praktický manuál, ktorý jasne stanoví pravidlá používania vizuálnych prvkov. Tento manuál zabezpečí jednotný a konzistentný vzhľad Žiliny a jej obchodných spoločností vo všetkých médiách a komunikačných kanáloch. „Nová vizuálna identita nie je len o logu, farbách, typografii či symboloch - ide o spôsob, akým sa naše mesto prezentuje občanom aj návštevníkom. Jasná a jednotná vizuálna komunikácia pomôže zvýšiť prehľadnosť informácií, zlepšiť orientáciu v mestských službách a prezentovať Žilinu profesionálne a atraktívne,“ povedal primátor Peter Fiabáne.
Termín na odovzdanie portfólia do 1. kola:
28. 4. 2025 do 10.00 hod.
Termín na odovzdanie návrhov do 2. kola:
9. 6. 2025 do 10.00 hod.
Čo je potrebné zaslať pre účasť v prvom kole?
I, Portfólio vo formáte PDF zostavené z minimálne šiestich (6) ukážok realizovaných prác alebo projektov uchádzača z oblasti komunikačného, resp. grafického dizajnu, z ktorých minimálne 2 musia byť ukážkami z oblasti vizuálnej alebo korporátnej identity, brandingu alebo inej formy budovania značky a minimálne 2 musia zahŕňať aj dizajn webovej stránky alebo inej online aplikácie.
II, Vyplnený a podpísaný Návrh na plnenie kritérií – Cenová ponuka (príloha 1)
III, Vyplnenú a podpísanú Prihlášku a čestné vyhlásenie (príloha 2)
Odborná porota na neverejnom zasadnutí vyhodnotí podklady všetkých uchádzačov 1. kola a následne určí najviac 5 návrhov, ktoré postúpia do 2. kola. Požiadavky pre 2. kolo sú vypísané v prílohe.
Doplňujúce otázky nám zašlite na emailovú adresu identita@zilina.sk.
Všetky podrobné informácie k súťaži vrátane príloh výzvy nájdete tu: SÚŤAŽ NÁVRHOV: Vizuálna identita mesta Žilina – Mesto Žilina