IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Židovské múzeum v Prahe vypísalo súťaž na novú vizuálnu identitu, ktorá má odrážať premenu múzea z tradičnej inštitúcie na moderné kultúrne a vzdelávacie centrum.
Inštitúcia s viac ako storočnou históriou hľadá novú vizuálnu identitu, ktorá podčiarkne jej súčasné smerovanie - od tradičnej múzejnej inštitúcie k dynamickému kultúrnemu a vzdelávaciemu centru. Novú víziu otvoreného priestoru pre vzdelávanie, dialóg a medzinárodnú spoluprácu prináša nová riaditeľka Pavla Niklová: „Muzeum nechceme vnímat jen jako místo uchovávání historických artefaktů. Usilujeme o to, aby bylo živým prostorem, kde se propojuje minulost se současností a kde návštěvníci najdou inspiraci pro dnešní svět.“
Jedným z cieľov je osloviť širšie publikum, najmä domácich návštevníkov, ktorí doteraz tvoria menej ako pätinu celkovej návštevnosti. Premena vizuálnej identity je tak ďalším krokom, ktorý má pomôcť redefinovať vnímanie múzea ako dynamického kultúrneho hráča, nielen tradičné inštitúcie.
K súťaži:
Súťaž na novú vizuálnu identitu prebehne ako uzavretá, jednofázová a neanonymná.
Odborná porota a vedenie múzea vyberú na základe portfólií troch účastníkov, ktorí dostanú súťažné zadanie.
V lete 2025 bude vyhlásený víťazný návrh, ktorého autor/ka získa zákazku na kompletnú vizuálnu identitu v hodnote 200 000 Kč.
Všetci traja finalisti dostanú skicovné.
Do otvorenej výzvy sa môžu prihlásiť grafickí dizajnéri do 14. apríla 2025, do 14.00 hod.
Viac informácií: tu