Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

V nemeckom Augsburgu pred necelým mesiacom, v polovici apríla, zabudovali semafory - respektíve výstražné červené LED svetlá aj priamo do povrchu vozovky. Dopĺňa to tradičné semafory pre chodcov na ktoré sa však pozerá stále menej ľudí, lebo hlavu majú zohnutú dolu, smerom k displejom svojich prenosných zariadení. Chodci stojaci alebo prichádzajúci na kraj chodníka a pozerajúci smerom dole do svojich smartfónov tak majú túto novú svetelnú signalizáciu vo svojom zornom uhle.
Na novú technológiu upozornili noviny Augsburger Allgemeine.
Na jednej strane je to chválihodné opatrenie, pomáhajúce znížiť riziko úrazu. Na druhej strane sa už ozvali aj hlasy, že je to zbytočné míňanie verejných prostriedkov, lebo náklady inštaláciu svetiel na jednej zastávke sú približne 10 tisíc eur.
Zdroj: Augsburger Allgemeine