Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave predstavuje nový bakalársky študijný program Digitálne umenia, ktorý prepája výtvarné umenie a dizajn s počítačovými technológiami.
Tento rok otvára VŠVU úplne nový bakalársky študijný program Digitálne umenia. Popri praktickom využití počítačov v tvorivom procese sú hlavnou náplňou programu skúmanie vplyvu digitálnych technológií na spoločnosť, experimentovanie a inovácia výrazových prostriedkov.
Študenti a študentky nájdu uplatnenie v dizajne, architektúre, voľnej tvorbe, videohrách, dátovej vede, médiách a v iných kreatívnych oblastiach.
V rámci programu sa budú vytvárať umelecké diela, vizualizácie, experimenty, aplikácie, projekcie, virtuálna realita a iné digitálne projekty.
Po skončení štúdia budú absolventi a absolventky tvorivo narábať s digitálnym obsahom, budú sa orientovať v počítačovom myslení a dizajne a ovládať základy programovania. Tieto zručnosti otvárajú veľa možností uplatnenia.
Pedagogické zloženie programu zahŕňa vizuálnych umelcov, architektku, informatika, ale aj filozofa či teoretikov a teoretičky umenia, ako napríklad Andrása Cséfalvaya, Mateja Novotného, Kristínu Rypákovú, Jána Šicka, Ladislava Tkáčika, Moniku Mitášovú a Mariána Zervana.
Všetky potrebné informácie o novom programe nájdete na www.digitalneumenia.sk.
Prihlášky na program Digitálne umenia prijímame do 9. júla 2020, rovnako ako aj na Katedru Intermédií, Katedru Socha, objekt, inštalácia a Katedru Úžitkového umenia v odbore Keramika. Všetky informácie o dodatočných bakalárskych prijímacích pohovoroch nájdete na našej webovej stránke.