IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Na Indiegogo odvčera prebieha kampaň na niečo, po čom túži nejeden vysilený cestovateľ v každej letiskovej hale. Na kufor, ktorý sa odvezie nielen sám, ale pomôže aj s transportom majiteľa.
Je to vlastne robustný kufor s mororom, batériou, teleskopickou rukoväťou/riadidlami s integrovaným ovládaním a brzdou.
Má maximálny možný rozmer pre príručnú batožinu 55.9 x 35.6 x 22.9 cm. Prázdny váži 8.63 kg, 85% vnútorného priestoru je vyhradené pre batožinu, 15% zaberá pohon, batéria a ostatné mechanizmy. Kufor má nosnosť až 118 kg. Pri hmotnosti užívateľa 77 kg sa udáva dojazd nad 9 km. Samozrejmosťou je zabudovaný GPS a GSM modul pre prípadné vyhľadávanie a dva USB porty na nabíjanie zariadení. Najvyššia rýchlosť je 12.8 km/h.
Cena sa má pohybovať okolo úrovne 1000 dolárov. Dodávky by sa mali začať začiatkom budúceho roka.
Myšlienka je to pekná. Kľúčové sú však dve otázky. Chceme bytožinu, ktorá už prázna váži 8.63 kg? Ako sa bude dať dostať do lietadla kufor s veľkou, potenciálne horľavou batériou, keď už teraz pri prísnych bezpečnostných prehliadkach sú problémy s mnohými jednoduchšími zariadeniami?
Držíme však tvorcom palce a niekedy si na letisku možno spomenemie na kufor, ktorý by uľavil našim boľavým nohám.
Zdroj Indiegogo