IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Technické parametre podľa údajov výrobcu sú nasledovné: Dospelého človeka s hmotnosťou menej ako 100 kilogramov prepraví na vzdialenosť až 16 kilometrov. Samotná váha lietajúceho zariadenia je 200 kg. Jeho osem elektromotorov umiestnených na štyroch ramenách dosahuje spolu maximálny výkon 106 kW. Dostup je až 3 000 metrov. Priemerná cestovná rýchlosť 100 km/h. Výkon motora je 105 kW.
Vysoká by mala byť aj bezpečnosť lietajúceho zariadenia. Stabilizácia je plne elektronická. Výrobca tvrdí, že je dron vybavený niekoľkými záložnými systémami napájania. Ak jeden zlyhá, kontrolu prevezme ďalší. Pri zlyhaní jednej hnacej jednotky ostatné vyrovnajú chýbajúci vztlak. Dron je naprogramovaný tak, aby v prípade poruchy pristál na najbližšom možnom bezpečnom mieste.
Firma vidí vo svojej novinke cestu k netradičnej preprave. Kontrolou nad letom a koordináciu viacerých lietajúcich zariadení vo vzduchu by v praxi mal prevziať nezávislý dispečing. Podobné drony by sa mohli po schválení úradmi stať alternatívou k individuálnej doprave, prípadne k taxislužbám všade tam, kde je to vhodné.
K iným zatiaľ vyvinutým zariadeniam na pohyb jednotlivca v 3D priestore to vyzerá ako nádejná alternatíva. Je menej hlučná ako spaľovacie motory vrtuľových zariadení a bezpečnejčia ako pri zariadeniach typu JetPack.
Napríklad v Izraeli lieta AirMule, ktorá by mala uniesť až 500 kg, mala mať dostup až 5 km a dolet 300 km. Motory sú však benzínové.
Austrálčan David Mayman vylepšil tryskový JetPack do ľahkej prenosnej podoby. Vyzerá to parádne, neskutočne ľahko a elegantne. Tuje trochu problémom bezpečnosť, V prípade zlyhania jedného z motorov nasleduje pád.