IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Na rozdiel od sériového kei-caru (malého auta oslobodeného v Japonsku od rôznych daní), je tento koncept navrhnutý ako elektromobil. Líši sa aj tým, že sa jedná o prvý koncept auta zameraný na digitálnu generáciu. Okrem "jazdenia" by auto malo poskytovať najmä možnosti elektronickej komunikácie pre jeho pužívateľov. Mottom vývoja bolo sprístupniť posádke aj to, čo je pre dnešnú digitálnu generáciu samozrejmé - zdieľanie pocitov a poznatkov s okolím (blízkym i vzdialeným). Dôraz bol položený na konektivitu.
„Generácia, ktorú chceme osloviť, túži aj v aute strávený čas využívať na to, aby mohla byť v spojení s priateľmi a podeliť sa s nimi o svoje zážitky. Pritiahnuť ich pozornosť starými hodnotami už nie je také jednoduché. Chcú, aby bol automobil prispôsobivý nástroj, podobne ako smartfón,“ povedal Hidemi Sasaki, generálny manažér oddelenia plánovania japonskej automobilky.
Mnohé časti interiéru (a dokonca aj exteriéru) vozidla sú pokryté LED zobrazovacími plochami (ťažko to už nazvať obrazovkami). Podoba, farebnosť a grafika týchto častí je plne personalizovaná. Používatelia si môžu vybrať niektorú z predvolených možností, prípadne si vytvoriť vlastnú grafiku a rozmiestnenie personalizovanej podoby motívov, viditeľných informácií i dotykových ovládacích prvkov. "Displejmi" sú i povrchy sedadiel, takže interiér môže byť nielen ľubovoľnej farby a vzoru, ale sa môže v čase i dynamicky meniť.
Nissan týmto automobilom podporuje dizajnérsky trend interiéru v štýle „Clean canvas“ (čisté plátno). Pri vstupe do automobilu je všetko neutrálne, jednofarebné. Po vstupe však vozidlo "ožije". Dokáže sa prispôsobiť, zvoliť grafický motív (a meniť ho) podľa nálady vodiča.
Ovládacie prvky sú (mimo niekoľkých nevyhnutných mechanických) pevažne dotykové na "displejoch". Nissan tvrdí, že využitie štandardných ovládačov by len znížilo flexibilitu celého interiéru. Pre zvýšenie komfortu sú niektoré funkcie, napríklad klimatizácia, ovládané hlasom. Displeje sú aj v exteriéri vozidla, slúžia takisto na interaktívnu komunikáciu s okolím, či už počas pemávky, alebo pri parkovaní, či hľadaní vozidla. Displejmi je pokrytý aj volant vozidla.
Slávnostné predstavenie tohto naozaj netradičného konceptu bude na Tokyo Motor Show od 29. októbra do 8. novembra tohto roku.