IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Magazín vydávaný Slovenskou národnou galériou s ročnou periodicitou bol premiérovo uvedený na jar v roku 2015. Štvrté vydanie je koncipované so záberom na viacero kľúčových tém. Jednou z nich je fenomén bienálnych prehliadok umenia. V magazíne si môžete prečítať štúdiu nemeckého profesora Jörna Schafaffa Čas, keď skončiť, miesto, odkiaľ začať, v ktorej sa zamýšľa nad významom výstavnej politiky tohto typu v dnešnom svete umenia. Na štúdiu nadväzujú tematické reportáže z minuloročných prehliadok documenta 14 v Kasseli (BEINGSAFEISBORING. O skrytých pokladoch štrnástej documenty od Michala Stolárika), Skulptur Projekte Münster (Umenie nemôže nahradiť zubnú kefku. Reportáž zo Skulptur Projekte 2017 od Vladimíry Büngerovej) a OFF–Bienále v Budapešti (Tak čo je tu hra? od Nadje Quante).
Medzi pravidelné rubriky patrí prehľad tvorby vybraných predstaviteľov najmladšej generácie umelcov Generácia 80+/90+ (Lucia Gavulová a Erik Vilím), prehľadová štúdia o vývoji a pohyboch na trhu s umením za uplynulý rok (Trh slzám neverí. Krátka správa o trhu s umením od Niny Gažovičovej), ďalší diel zo seriálu o tematicky koncipovaných múzeách (Open air. Múzeá pod holým nebom Dušana Burana), návšteva v byte zberateľov umenia (Ako býva umenie od Júliusa Barcziho).
Z rozhovorov prinášame profilové interview Lucie Gavulovej s umelkyňami – sestrami Pavlou a Luciou Scerankovými (Realita vzdialených pocitov) a rozhovor Lucie Gregorovej Stach s umelcom a kurátorom Antonom Vidoklom, ktorý je súčasťou širšie koncipovaného článku o jednom z trendov vo výstavnej prevádzke uplynulého obdobia, mapujúcom tému kozmu. Iný sa zaoberal problematikou rómskej menšiny a jej reflexiou v umení / umením rómskych autorov. Ten si v článku Rómsky obrat? všíma Petra Hanáková.
V čísle ďalej nájdete foto-reportáž z londýnskeho ateliéru sochára Arthura Fleischmanna (Harmónia a pokrok: londýnsky ateliér Arthura Fleischmanna vo fotografiách), pôvodom zo Slovenska, ktorý vo svojej sochárskej tvorbe priekopnícky pracoval s materiálom perspex a jeho plastika Pocta objaveniu DNA (1986 – 1990) sa objavila aj vo filme Georgea Lucasa zo série Star Wars Impérium vracia úder. Po tridsiatich rokoch od prvého uverejnenia znova publikovanú štúdiu Aurela Hrabušického Situačné porozumenie svetu o diele sochára Jozefa Jankoviča, ktorý nás opustil minulý rok. Obnovenú rubriku Art Voyer s profilom fotografky Jany Hojstričovej. Rozsiahly materiál Aurela Hrabušického a Filipa Vanča Užitočná fotografia, prinášajúci ukážky z portfólií súčasných slovenských vizuálnych umelcov, ktorí vo svojej tvorbe pracujú s médiom fotografie, a napokon aj priam detektívny príbeh o stratenej a znovu nájdenej zbierke porcelánu od Niny Gažovičovej (A just!).
Koncepčne magazín aj tento raz pripravili Lucia Gavulová a Alexandra Kusá v spolupráci s okruhom interných i externých prispievateľov. Autormi grafického dizajnu magazínu sú Pavlína Morháčová a Branislav Matis.
Štvrté číslo magazínu o umení 365° je možné zakúpiť od 28. apríla v kníhkupectve Ex Libris v SNG a čoskoro aj v e-shope na webe Slovenskej národnej galérie za sumu 13 €.
Magazín vznikol a vychádza vďaka podpore J&T BANKA.