Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Magazín vydávaný Slovenskou národnou galériou s ročnou periodicitou bol premiérovo uvedený na jar v roku 2015. Štvrté vydanie je koncipované so záberom na viacero kľúčových tém. Jednou z nich je fenomén bienálnych prehliadok umenia. V magazíne si môžete prečítať štúdiu nemeckého profesora Jörna Schafaffa Čas, keď skončiť, miesto, odkiaľ začať, v ktorej sa zamýšľa nad významom výstavnej politiky tohto typu v dnešnom svete umenia. Na štúdiu nadväzujú tematické reportáže z minuloročných prehliadok documenta 14 v Kasseli (BEINGSAFEISBORING. O skrytých pokladoch štrnástej documenty od Michala Stolárika), Skulptur Projekte Münster (Umenie nemôže nahradiť zubnú kefku. Reportáž zo Skulptur Projekte 2017 od Vladimíry Büngerovej) a OFF–Bienále v Budapešti (Tak čo je tu hra? od Nadje Quante).
Medzi pravidelné rubriky patrí prehľad tvorby vybraných predstaviteľov najmladšej generácie umelcov Generácia 80+/90+ (Lucia Gavulová a Erik Vilím), prehľadová štúdia o vývoji a pohyboch na trhu s umením za uplynulý rok (Trh slzám neverí. Krátka správa o trhu s umením od Niny Gažovičovej), ďalší diel zo seriálu o tematicky koncipovaných múzeách (Open air. Múzeá pod holým nebom Dušana Burana), návšteva v byte zberateľov umenia (Ako býva umenie od Júliusa Barcziho).
Z rozhovorov prinášame profilové interview Lucie Gavulovej s umelkyňami – sestrami Pavlou a Luciou Scerankovými (Realita vzdialených pocitov) a rozhovor Lucie Gregorovej Stach s umelcom a kurátorom Antonom Vidoklom, ktorý je súčasťou širšie koncipovaného článku o jednom z trendov vo výstavnej prevádzke uplynulého obdobia, mapujúcom tému kozmu. Iný sa zaoberal problematikou rómskej menšiny a jej reflexiou v umení / umením rómskych autorov. Ten si v článku Rómsky obrat? všíma Petra Hanáková.
V čísle ďalej nájdete foto-reportáž z londýnskeho ateliéru sochára Arthura Fleischmanna (Harmónia a pokrok: londýnsky ateliér Arthura Fleischmanna vo fotografiách), pôvodom zo Slovenska, ktorý vo svojej sochárskej tvorbe priekopnícky pracoval s materiálom perspex a jeho plastika Pocta objaveniu DNA (1986 – 1990) sa objavila aj vo filme Georgea Lucasa zo série Star Wars Impérium vracia úder. Po tridsiatich rokoch od prvého uverejnenia znova publikovanú štúdiu Aurela Hrabušického Situačné porozumenie svetu o diele sochára Jozefa Jankoviča, ktorý nás opustil minulý rok. Obnovenú rubriku Art Voyer s profilom fotografky Jany Hojstričovej. Rozsiahly materiál Aurela Hrabušického a Filipa Vanča Užitočná fotografia, prinášajúci ukážky z portfólií súčasných slovenských vizuálnych umelcov, ktorí vo svojej tvorbe pracujú s médiom fotografie, a napokon aj priam detektívny príbeh o stratenej a znovu nájdenej zbierke porcelánu od Niny Gažovičovej (A just!).
Koncepčne magazín aj tento raz pripravili Lucia Gavulová a Alexandra Kusá v spolupráci s okruhom interných i externých prispievateľov. Autormi grafického dizajnu magazínu sú Pavlína Morháčová a Branislav Matis.
Štvrté číslo magazínu o umení 365° je možné zakúpiť od 28. apríla v kníhkupectve Ex Libris v SNG a čoskoro aj v e-shope na webe Slovenskej národnej galérie za sumu 13 €.
Magazín vznikol a vychádza vďaka podpore J&T BANKA.