IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Skupina Geberit redukuje zložitosť, ku ktorej došlo po akvizícii a integrácii obchodu so sanitárnou keramikou bývalej spoločnosti Sanitec a zjednodušuje portfólio svojich značiek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budú integrované do značky Geberit.
Ako vedúca európska spoločnosť v odvetví sanity sa spoločnosť Geberit cíti povinná neustále vyvíjať nové sanitárne výrobky, zlepšovať výrobné procesy a predajné metódy. Značka Geberit je už takmer 150 rokov synonymom inovácií, vysokej spoľahlivosti a tiež moderného kúpeľňového komfortu.
Akvizíciou spoločnosti Sanitec v roku 2015 a z nej vyplývajúcim prevzatím radu značiek sanitárnej keramiky rozšírila spoločnosť Geberit svoje pole pôsobnosti v oblasti kúpeľňového vybavenia. Aby mohla spoločnosť v budúcnosti ešte lepšie a efektívnejšie osloviť odborníkov a koncových zákazníkov, pristupuje k ďalšiemu dôležitému kroku: od roku 2019 bude do značky Geberit integrovaná značka Keramag; od roku 2020 bude tento proces pokračovať so značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Ostatné značky keramiky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zostanú v rámci skupiny Geberit zachované a budú pokrývať špecifické inštalačné technológie, produktové oblasti, trhové segmenty alebo predajné kanály .
Uvedené opatrenia majú prispieť k dosiahnutiu nasledujúcich výhod:
Integrácia značiek keramiky prinesie lepšiu orientáciu a väčší prínos profesionálnym cieľovým skupinám a koncovým zákazníkom a prispeje k zlepšeniu efektivity v rámci skupiny Geberit.
O spoločnosti Geberit
Skupina Geberit s globálnou pôsobnosťou je lídrom na európskom trhu sanitárnych výrobkov. Geberit funguje ako ucelená skupina s veľmi silným lokálnym pôsobením vo väčšine krajín Európy a poskytuje prvotriednu kvalitu v oblasti sanitárnych technológii a kúpeľňovej keramiky. Výroba sa realizuje v 30 výrobných závodoch, pričom 6 z nich je v zámorí. Centrála spoločnosti sa nachádza v Rapperswil-Jona vo Švajčiarsku. Skupina Geberit zamestnáva 12 000 zamestnancov vo vyše 50 krajinách a v roku 2017 dosiahla čisté tržby vo výške 2,9 miliardy švajčiarskych frankov. Akcie Geberit sú kótované na burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 sú akcie Geberit zahrnuté v SMI (Swiss Market Index).