Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Hoci štokholmské metro (Stockholms Tunnelbana) nie je staré, bolo otvorené v roku 1950, patrí k najpozoruhodnejším dielam tohto druhu na svete. Najmä z pohľadu architektúry a výtvarného umenia.
Päť rokov po otvorení prišli švédski umelci Sirii Derkert a Vera Nilsson s návrhom na výtvarný koncept novovybudovaných úsekov metra. Ako prvá bola upravená hlavná prestupná stanica T-Centralen. Umiestnenie umeleckých diel vzbudilo veľký ohlas. Neskôr sa v podobnom štýle pokračovalo aj pri úprave ďalších staníc. Vďaka tomu sa dnes v celej sieti staníc nachádza mnoho moderného umenia.
Asi 90 zo 100 staníc metra poskytuje cestujúcim možnosť oboznámiť sa s prácami predstaviteľov rôznych štýlov a oblastí umenia. Počnúc klasickými obrazmi, sochami a inštaláciami, cez scénograficky upravené povrhy povrchov razených hornín, či torkrétovaných stien až po dynamické multimediálne projekty. Viac priblíži videoreportáž.