Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 14.2.2018 17:00 |
| Koniec | 14.2.2018 19:00 |
| Miesto | Nová Cvernovka |
| Adresa | Račianska 1575/78, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Podujatie |
| Kontakt | Nová Cvernovka info@nadaciacvernovka.sk |
Bratislava sa neustále mení. Počas 25 rokov sa rozliala do okolia a nenápadne vznikla aglomerácia so všetkým, čo k tomu patrí. To zaskočilo obyvateľov, ale aj samosprávu a štátnu správu. Nikto nevie čo robiť s dopravou. Každý deň je v meste iný počet automobilov, ináč sú obsadené, preplnené nedostatočné komunikácie. Nestačia parkoviská, pomaly už ani chodníky… Aj bez doplnenia nejestvujúcich dopravných sčítaní je zrejmé, že mesto a jeho centrum zaťažuje denný presun ľudí a automobilov z okolia.
Súčasťou koncepcie LaUrBa je minimalizovať autá v centre. Mal by fungovať nový systém autopohybu- jednosmerné, obojsmerné komunikácie, kombinácie, podiel MHD, trasy MHD, doplniť trasy pre cyklistov, atď. Bratislava je špecifická- asymetrická poloha v štáte, zároveň križovatka na hranici. Dôležitý je napríklad tranzit- prechod cez mesto, alebo okolo centra.
Vstupné na diskusiu: zdarma