IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Začiatok | 14.2.2018 17:00 |
| Koniec | 14.2.2018 19:00 |
| Miesto | Nová Cvernovka |
| Adresa | Račianska 1575/78, Bratislava, Slovensko |
| Druh podujatia | Podujatie |
| Kontakt | Nová Cvernovka info@nadaciacvernovka.sk |
Bratislava sa neustále mení. Počas 25 rokov sa rozliala do okolia a nenápadne vznikla aglomerácia so všetkým, čo k tomu patrí. To zaskočilo obyvateľov, ale aj samosprávu a štátnu správu. Nikto nevie čo robiť s dopravou. Každý deň je v meste iný počet automobilov, ináč sú obsadené, preplnené nedostatočné komunikácie. Nestačia parkoviská, pomaly už ani chodníky… Aj bez doplnenia nejestvujúcich dopravných sčítaní je zrejmé, že mesto a jeho centrum zaťažuje denný presun ľudí a automobilov z okolia.
Súčasťou koncepcie LaUrBa je minimalizovať autá v centre. Mal by fungovať nový systém autopohybu- jednosmerné, obojsmerné komunikácie, kombinácie, podiel MHD, trasy MHD, doplniť trasy pre cyklistov, atď. Bratislava je špecifická- asymetrická poloha v štáte, zároveň križovatka na hranici. Dôležitý je napríklad tranzit- prechod cez mesto, alebo okolo centra.
Vstupné na diskusiu: zdarma