Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 19.4.2018 16:00 |
| Koniec | 27.5.2018 18:00 |
| Miesto | Galéria Ľudovíta Fullu |
| Adresa | Dušana Makovického 1594/1, Ružomberok, Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | Galéria Ľudovíta Fullu |
Výstava tvorby autora, ktorý ilustroval desiatky najznámejších kníh o Indiánoch z kultovej edície Stopy. Nebyť investigatívnej práce Miloša Koptáka, Márie Rojko a Idy Želinskej z TOTO je galéria!, zostal by pravdepodobne v nepochopiteľnom zabudnutí.
Teodor Schnitzer študoval v rokoch 1953 až 1959 voľnú grafiku a knižnú ilustráciu u Vincenta Hložníka na VŠVU. Od roku 1961 sa začal venovať typografii, grafickému dizajnu a ilustrácii. Ilustroval viac ako 116 kníh, časť z nich priamo pre vydavateľstvá v Maďarsku a Rumunsku. Najčastejšie (a najistejšie) sa pohyboval v tzv. „low-brow" žánroch, v dobrodružných príbehoch divokého Západu, v rodokapsoch s mäkkou väzbou.
Svoje diela tvoril precízne: s poznaním reálií ľudského aj zvieracieho tela, ako aj historického kontextu. Najčastejšie pracoval zložitou technikou nitrotmelu a škrabanej štetcokresby - vyškrabávania deja priamo do papiera, potiahnutého čiernou farbou - ktorou vytvoril zvláštny efekt plnosti, hmoty. Dynamiku, napätie, vtiahnutie do deja, vytvárala špecifická štylizácia postáv, keď umožnil, aby sa na scény mohol čitateľ pozerať „zhora".
V spolupráci s TOTO je galéria!