Pivničné kobky
Drobného 27
Bratislava
BIM knižnice a objekty
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Okná pre pasívne domy
Galvaniho 15 B
Bratislava
Valašské Příkazy 55 55
Valašské Příkazy
Dokonalá izolácia
Stará Vajnorská 139
Bratislava
Okná, dvere a fasády
Tomášikova 17
Bratislava
Stavať zodpovedne
Pribylinská 2
Bratislava
Prinášame Vám svetlo
Galvaniho 7 7/A
Bratislava
Office: TWINCITY C HubHub, Mlynské Nivy 16
Bratislava
2N® Indoor Compact je vnútorná odpovedacia...
2N TELEKOMUNIKACE, a.s. (výrobca)
2N TELEKOMUNIKACE, a.s. (distribútor)
Material & Technology s.r.o. – M&T (výrobca)
Material & Technology s.r.o. – M&T (distribútor)
Designový mestský mobiliár v merítku drobnej...
KOMA Modular s.r.o. (výrobca)
KOMA Modular s.r.o. (distribútor)
Ultra tenký design posuvných dverí HI-FINITY...
Reynaers systems spol. s r.o. (výrobca)
Reynaers systems spol. s r.o. (distribútor)
OTVORENÉ. SVETLÉ. VOĽNÉ.
Veľkoplošné...
Internorm (výrobca)
Internorm (distribútor)
Princíp temperovania betónového jadra spočíva...
REHAU s.r.o. (výrobca)
REHAU s.r.o. (distribútor)
Začiatok | 19.4.2018 16:00 |
Koniec | 27.5.2018 18:00 |
Miesto | Galéria Ľudovíta Fullu |
Adresa | Dušana Makovického 1594/1, Ružomberok, Slovensko |
Druh podujatia | Výstava |
Kontakt | Galéria Ľudovíta Fullu |
Výstava tvorby autora, ktorý ilustroval desiatky najznámejších kníh o Indiánoch z kultovej edície Stopy. Nebyť investigatívnej práce Miloša Koptáka, Márie Rojko a Idy Želinskej z TOTO je galéria!, zostal by pravdepodobne v nepochopiteľnom zabudnutí.
Teodor Schnitzer študoval v rokoch 1953 až 1959 voľnú grafiku a knižnú ilustráciu u Vincenta Hložníka na VŠVU. Od roku 1961 sa začal venovať typografii, grafickému dizajnu a ilustrácii. Ilustroval viac ako 116 kníh, časť z nich priamo pre vydavateľstvá v Maďarsku a Rumunsku. Najčastejšie (a najistejšie) sa pohyboval v tzv. „low-brow" žánroch, v dobrodružných príbehoch divokého Západu, v rodokapsoch s mäkkou väzbou.
Svoje diela tvoril precízne: s poznaním reálií ľudského aj zvieracieho tela, ako aj historického kontextu. Najčastejšie pracoval zložitou technikou nitrotmelu a škrabanej štetcokresby - vyškrabávania deja priamo do papiera, potiahnutého čiernou farbou - ktorou vytvoril zvláštny efekt plnosti, hmoty. Dynamiku, napätie, vtiahnutie do deja, vytvárala špecifická štylizácia postáv, keď umožnil, aby sa na scény mohol čitateľ pozerať „zhora".
V spolupráci s TOTO je galéria!