Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 6.6.2017 18:00 |
| Koniec | 6.6.2017 20:00 |
| Miesto | Kačerov (Prague Metro) |
| Adresa | MichlePraha 4 , Česká republika |
| Druh podujatia | Podujatie |
| Kontakt | IPR Praha |
koušíme nové formáty - vedle UrbanWalk podnikneme po magistrále i UrbanRide! Do autobusu nastoupíme v 18:00 v úterý 6. 6. u stanice metra Kačerov a vystoupíme cca po 1,5 hodině v Troji.
Vzledem k omezené kapacitě autobusu se prosím registrujte ZDE, kapacita je omezena na 60 míst.
Severojižní magistrála rozdělila město na dvě části. Na jednu stranu zjednodušila průjezd skrze město od severu k jihu, na druhou však zpřetrhala přirozené vazby v příčném směru. Zkomplikovala pohyb pěším, kteří jsou hnáni podchody a nadchody, a městské hromadné dopravě, zvláště tramvajové. V rámci vyhlídkové projížďky budeme mít možnost z pohodlí autobusu spatřit magistrálu v celé její délce a vnímat její dopad na město, jeho strukturu a vazby.