IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Vyhlásenie | 18.3.2019 10:00 |
| Odovzdanie návrhov | 31.3.2019 23:59 |
| Vyhlasovateľ | Čerstvé Ovocie / Urban Market |
| Adresa | , , Slovensko |
| Druh podujatia | Súťaž |
| Kontakt | Urban Market info@urbanmarket.sk |
Ako by mal vyzerať produkt výročie? Čím by ste oslávili jubileum? Čo by ste darovali oslávencovi k okrúhlym narodeninám? Odpoveďou budú vaše produkty na 10. ročníku Urban Marketu. Cieľom témy je vytvorenie autorského produktu na výročie alebo jubileum, ktoré sa odohrá v roku 2019. Výročie má pre vás niečo znamená a vytvoriť tak produkt, ktorým si toto výročie uctíte, ktorým ho oslávite. Môže ísť o narodeniny, udalosti, či poctu človeku, slávnej osobnosti (k výročiu narodenín, či úmrtia).
Pre inšpiráciu sme vám pripísali zopár výročí v roku 2019:
Minulý rok sme v duchu témy Urban Marketu, ktorá bola “spolupráca”, zrealizovali 1. ročník súťaže s názvom KOLABO, ktorej cieľom bolo spojiť tvorivých ľudí z rôznych umeleckých a kreatívnych odvetví. Cieľom bolo vytvorenie jedinečného produktu. Tieto kolaborácie boli vystavené na Fakulte architektúry STU v Bratislave a tie najlepšie boli ocenené. Spolupráca ako hlavná inšpiračná zložka ostáva a to medzi samotným Urban Marketom a vami, autormi dizajnérskych predmetov. Preto sme sa rozhodli, že KOLABO pokračuje. Spoluprácu ale vystrieda téma “výročie”. A prečo?
V roku 2019 Urban Market oslavuje! Celé sa to začalo malým podujatím v Unique Clube v Mlynskej Doline (*10.4.2010). Odvtedy prebehlo 9. ročníkov (27 edícii) a tento rok sa tešíme z jubilejného 10-teho. Od jednodňového podujatia, ktoré navštívilo okolo 500 návštevníkov, sme podrástli a dnes trojdňový festival, plný súčasného lokálneho dizajnu a módy, ktorý navštevuje v priemere 5000 návštevníkov. Rastieme aj obsahom, programom, službami a hlavne kvalitou a atmosférou. Nie, nestarneme, Urban Market zreje, stále má svoje ideály. Nechce zaspať na vavrínoch a preto sa stále snaží, od vydania k vydaniu, byť iný, výnimočný, lepší. V roku 2010 sme boli prví a vydržali sme až dodnes. Chceme byť neustále jedineční a takisto zjednocovať jedinečné projekty a tvorivých ľudí. Urban Market sa v roku 2019 bude niesť v duchu osláv, úsmevov a radosti.
Prihlasovanie:
Do súťaže sa môžu prihlasovať jednotlivci aj kolektívy.
1. kolo (do 31. marca) – prihlasovanie projektov:
Prihlasovací formulár: REGISTRÁCIA
Po uzávierke prihlásených projektov budú tímom zaslané požiadavky na potrebné výstupy a ich špecifikácia
2. kolo (od 01. apríla) – realizácia projektov
Viac informácii o realizácii, hodnotení a výstave/inštalácii pošleme prihláseným projektom v začiatkom apríla 2019.
Dokedy:
Prihlasovanie projektov: do 31. marca 2019
Rozpracovanosť projektu: do 30. apríla 2019 – zaslnie anotácie k dielu, fotografie rozpracovaných diel, orientačná informácia o rozmeroch
Realizácia projektov do 15. mája 2019
Kedy:
Výstava produktov: 31. – 02. júna 2019 | Fakulta architektúry STU, Bratislava
Vyhlásenie výsledkov: 02. júna 2019 | Fakulta architektúry STU, Bratislava
Ceny:
Cena poroty:
1. miesto – 500€
2. miesto – 200€ a voľné prezentačné miesto na Urban Markete 2019 (Winter Edition) v Bratislave
3. miesto – vecné ceny od partnerov podujatia
Cena verejnosti: 200€
Hodnotiace kritéria:
Jedinečnosť a originalita konceptu
Téma súťaže, reflexia aktuálnych výročí
Kvalita a prevedenie produktu
Kurátorka projektu:
Mgr. art. Paulína Ebringerová, ArtD. vyštudovala produktový a interiérový dizajn na Fakulte architektúry STU v Bratislave. Absolvovala medzinárodné mobility v Metropolitan museum of art New York a Rijksmuseum Amsterdam. Pôsobí na Fakulte architektúry STU ako vedecko-výskumný pracovník v oblasti prezentácie umenia, dizajnu a architektúry. Je jednou zo zakladateľov Freshmen´s Gallery, pracuje v oblasti kreatívnych eventov.