Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Vyhlásenie | 21.8.2023 08:00 |
| Odovzdanie návrhov | 10.11.2023 00:00 |
| Vyhlasovateľ | Správa železnic |
| Adresa | Dlážděná 1003/7, Praha 1 , Česká republika |
| Druh podujatia | Súťaž |
| Kontakt | Ing. arch. Miroslav Vodák mirek.vodak@nolimat.com |
Predmetom súťaže je spracovanie architektonicko-urbanistického návrhu pre účely budúcej výstavby nového železničného Terminálu Jihlava VRT, železničnej estakády cez diaľnicu D1 a ďalšie nadväzujúce dopravné a technické infraštruktúry v rozsahu riešeného územia, ktoré budú súčasťou vysokorýchlostného úseku VRT Vysočina. Terminál bude slúžiť ako prestupný uzol medzi VRT Vysočina, konvenčnou traťou a hromadnou dopravou a zároveň ako P+R bod na dochádzanie z oblasti kraja Vysočina.
Predpokladané ceny a odmeny celkom:
8 000 000,- Kč
Ceny:
1. miesto: 3 000 000,- Kč
2. miesto: 2 000 000,- Kč
3. miesto: 1 500 000,- Kč
Odmeny celkom:
Zadávateľ rozdelí medzi tých účastníkov, ktorých súťažné návrhy neboli ocenené, avšak priniesli
pozoruhodné čiastkové podnety a riešenia odmenu v súhrnnej výške až 1 500.000, - Kč, a to na základe rozhodnutia poroty.
Dátum odovzdávania súťažných návrhov:
10. 11. 2023 do 00:00 hod.
Riadni členovia poroty - závislí:
Ing. Martin Švehlík, Správa železnic, státní organizace
Ing. Marek Pinkava, Správa železnic, státní organizace
Ing. arch. David Beke, Město Jihlava (místopředseda poroty
Riadni členovia poroty - nezávislí:
Ing. arch. Petr Štefek
Ing. arch. David Hlouch
Ing. arch. MgA. Martin Rusina
Tomáš Jiránek
Náhradníci poroty - závislí:
Ing. Jakub Bazgier, Správa železnic, státní organizace
Ing. arch. Matyáš Hron, Správa železnic, státní organizace
Ing. arch. Aleš Stuchlík, Město Jihlava
Ing. Lukáš Tittl, Správa železnic, státní organizace
Náhradníci poroty - nezávislí:
Ing. Aleš Marek, Ph.D. (ČKAIT 0007955)
Ing. arch. Peter Bednár
Porota môže v priebehu súťaže požiadať obstarávateľa o prizvanie ďalších odborníkov.
Kompletné súťažné podklady nájdte TU.
Súťažné podmienky: