IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Vyhlásenie | 21.8.2023 08:00 |
| Odovzdanie návrhov | 10.11.2023 00:00 |
| Vyhlasovateľ | Správa železnic |
| Adresa | Dlážděná 1003/7, Praha 1 , Česká republika |
| Druh podujatia | Súťaž |
| Kontakt | Ing. arch. Miroslav Vodák mirek.vodak@nolimat.com |
Predmetom súťaže je spracovanie architektonicko-urbanistického návrhu pre účely budúcej výstavby nového železničného Terminálu Jihlava VRT, železničnej estakády cez diaľnicu D1 a ďalšie nadväzujúce dopravné a technické infraštruktúry v rozsahu riešeného územia, ktoré budú súčasťou vysokorýchlostného úseku VRT Vysočina. Terminál bude slúžiť ako prestupný uzol medzi VRT Vysočina, konvenčnou traťou a hromadnou dopravou a zároveň ako P+R bod na dochádzanie z oblasti kraja Vysočina.
Predpokladané ceny a odmeny celkom:
8 000 000,- Kč
Ceny:
1. miesto: 3 000 000,- Kč
2. miesto: 2 000 000,- Kč
3. miesto: 1 500 000,- Kč
Odmeny celkom:
Zadávateľ rozdelí medzi tých účastníkov, ktorých súťažné návrhy neboli ocenené, avšak priniesli
pozoruhodné čiastkové podnety a riešenia odmenu v súhrnnej výške až 1 500.000, - Kč, a to na základe rozhodnutia poroty.
Dátum odovzdávania súťažných návrhov:
10. 11. 2023 do 00:00 hod.
Riadni členovia poroty - závislí:
Ing. Martin Švehlík, Správa železnic, státní organizace
Ing. Marek Pinkava, Správa železnic, státní organizace
Ing. arch. David Beke, Město Jihlava (místopředseda poroty
Riadni členovia poroty - nezávislí:
Ing. arch. Petr Štefek
Ing. arch. David Hlouch
Ing. arch. MgA. Martin Rusina
Tomáš Jiránek
Náhradníci poroty - závislí:
Ing. Jakub Bazgier, Správa železnic, státní organizace
Ing. arch. Matyáš Hron, Správa železnic, státní organizace
Ing. arch. Aleš Stuchlík, Město Jihlava
Ing. Lukáš Tittl, Správa železnic, státní organizace
Náhradníci poroty - nezávislí:
Ing. Aleš Marek, Ph.D. (ČKAIT 0007955)
Ing. arch. Peter Bednár
Porota môže v priebehu súťaže požiadať obstarávateľa o prizvanie ďalších odborníkov.
Kompletné súťažné podklady nájdte TU.
Súťažné podmienky: