IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...
| Vyhlásenie | 3.9.2021 00:00 |
| Odovzdanie návrhov | 29.11.2021 17:00 |
| Vyhlasovateľ | Správa železnic |
| Adresa | Dlážděná 1003/7, Roudnice nad Labem, Česká republika |
| Druh podujatia | Súťaž |
| Kontakt | Ing. arch. Miroslav Vodák mirek.vodak@nolimat.com |
Predmetom súťaže je spracovanie architektonicko - urbanistického návrhu na účely budúcej výstavby nového železničného Terminálu Roudnice nad Labem VRT, Údržbovej základne a súvisiacich objektov, ktoré budú súčasťou vysokorýchlostného úseku VRT Podřipsko. Terminál bude slúžiť ako prestupný uzol medzi VRT Praha - Drážďany a hromadnou dopravou a zároveň ako P + R bod pre dochádzanie ako do Prahy, ako aj do Ústí nad Labem.
Prehliadka riešenej lokality sa uskutoční 20. septembra o 11:00 hod. Zraz účastníkov je na železničnej zastávke Kleneč.
Predpokladané ceny a odmeny celkom:
4 000 000,- Kč
Ceny:
1. miesto: 2 000 000,- Kč
2. miesto: 750 000,- Kč
3. miesto: 500 000,- Kč
Odmeny:
Zadávateľ rozdelí medzi tých účastníkov, ktorých súťažné návrhy neboli ocenené, avšak priniesli
pozoruhodné čiastkové podnety a riešenia, odmenu v súhrnnej výške až 750.000, - Kč, a to na základe rozhodnutia poroty.
Dátum odovzdávania súťažných návrhov:
29. 11. 2021 do 17:00 hod.
Riadni členovia poroty - závislí:
Ing. Pavel Paidar
Ing. Pavel Hruška
Ing. Michal Kučera
Riadni členovia poroty - nezávislí:
Ing. arch. David Hlouch
Ing. arch. Antonín Novák
Ing. arch. Petr Štefek
Ing. arch. Petr Vágner
Náhradníci poroty - závislí:
1. Ing. arch. Pavel Andršt
2. Ing. arch. Matyáš Hron
3. Mgr. Zdenka Vachková
Náhradníci poroty - nezávislí:
Ing. arch. Pavla Pannová
Ing. arch. Karel Hájek Ph.D.
Prizvaní odborníci:
1. Mgr. Monika Kotasová, Správa železnic, státní organizace GŘ, úsek modernizace dráhy, odbor přípravy VRT, systémový specialista
2. Ing. Jan Janoušek, Správa železnic, státní organizace GŘ, úsek modernizace dráhy, odbor přípravy VRT (technické záležitosti spojené s VRT a kolejovým řešením)
3. Ing. Tomáš Slaný, Správa železnic, státní organizace GŘ, úsek generálního ředitele, odbor bezpečnosti a krizového řízení, systémový specialista
4. Ing. Lenka Žemličková, Ph.D., Správa železnic, státní organizace GŘ, O23, systémový specialista
5. Ing. arch. Lucie Kavánová, Architektka města Roudnice nad Labem
6. Alexandre Lemaitre, SNCF Gares & Connexions
Porota môže v priebehu súťaže požiadať vyhlasovateľa o prizvanie ďalších odborníkov.
Kompletné súťažné podklady nájdte TU.
Súťažné podmienky: