Advertorial

Minimalistické dvere IDEA – technická precíznosť a čistota prevedenia

IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...

Schell Vitus – osvedčené riešenie pre sprchy a umývadlá vo verejnom sektore s viac ako desaťročnou tradíciou

Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...

Kompozitné okná predstavujú súčasnosť a budúcnosť

Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...

Myotis - stoly 2025

Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...

Priemyselné sklenené priečky Dorsis Digero: svetelné rozhranie pre moderné interiéry

Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.

Význam prirodzeného svetla pre moderné a flexibilné pracovné prostredie

Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...

Konferencia Xella Dialóg predstaví novinky a trendy v stavebníctve

Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia

Murovací robot WLTR stavia svoj prvý dom na Slovensku

Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...

Nová éra bezpečnosti s I-tec Secure od Internorm

Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.

Skryté zárubne JAP – intenzívny zážitok z bývania

Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm

Tienenie namiesto klimatizácie

Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.

BigMat International Architecture Award 2025 - vybrané diela

Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Milník udržateľnej výroby okien: Internorm zavádza Low-Carbon-Glas iplus

Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...

Výsledky 20. ročníka medzinárodnej študentskej súťaže Saint-Gobain Architecture Student Contest 2025

Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...

Dvere MASTER - pre interiéry navrhnuté s rozumom aj vášňou!

Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Keď surfujete bez 4G, niečo tomu chýba

O2 zvoláva do predajní. Zákazníci pripravení na 4G neodídu bez darčeka.
Firmy
Red 122.07.2018
2710+16
Keď surfujete bez 4G, niečo tomu chýba

4G LTE sieť od O2 je na operátorskej špičke už od jesene minulého roka a aktuálne sa v jej pokrytí nachádza už takmer 94% obyvateľov Slovenska. Na to, aby ju mohli zákazníci naplno využívať, potrebujú mať okrem 4G smartfónu a jeho nastavenia aj 4G SIM kartu. O2 chce zákazníkom s nastavením 4G pomôcť, a preto ich pozýva do predajní, kde si môžu svoju pripravenosť na 4G nechať skontrolovať a prípadne aj nastaviť.

Státisíce zákazníkov využilo doteraz bezplatné testovanie 4G siete od O2 s dátami v objeme 5 GB. Na to, aby zákazník mohol používať 4G sieť, však nestačí len byť v jej pokrytí. O2 preto odporúča všetkým, ktorí sa chcú pripojiť do 4G siete, aby sa v júli zastavili na ktorejkoľvek predajni a získali do 4G siete prístup. Navyše zákazníci, ktorí budú pripravení na 4G rýchlosť, čiže budú mať 4G SIM kartu a dobre nastavený 4G smartfón, získajú 5 GB dát bezplatne. Tí, ktorí si priamo na predajni kúpia aj 4G zariadenie, dostanú aj darček navyše.

„Práve hardvér mnohým zákazníkom bráni využívať výhody rýchlej 4G siete. Ešte stále totiž vyše tretina našich zákazníkov nepoužíva 4G smartfón,“ hovorí Tereza Molnár, hovorkyňa O2 Slovakia.  

Roadshow Mobilná obývačka

Zákazníci budú mať počas júla možnosť navštíviť aj mobilné obývačky O2 v rôznych slovenských mestách. V mobilnej obývačke bude taktiež možné skontrolovať, či zákazník využíva 4G sieť naplno a získať aj darček.

 Pre jednotlivé zastávky roadshow sledujte FB stránku „O2 SK“.

Nová kampaň od utorka 3.7. ukazuje dva podmorské svety

V novom spote sa O2 tentokrát zameriava nie na samotný dej, ale na spôsob a prevedenie animácie. Vývoj v animácii spotov a filmov sa prirovnáva k vývoju v sieťach, keďže oba prešli veľkým vývojom. Cieľom spotu je poukázať na to, že štandardy v animáciách sa nám v určitej dobe zdali dostatočne vyspelé, ale napredovaním grafiky sú už dnes považované za niečo, čo patrí definitívne minulosti. Rovnako aj 4G sieť predstavuje lepší a komplexnejší zážitok ako jej predchodcovia.

558140
Youtube

Vizitka kampane:

Agentúra : Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director:  Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken, Matúš Bence
Copywriter:  Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Ivana Imreová, Ejmi Baranová, Saša Fránková

V spolupráci s TRIAD Advertising

Strategy director: Martin Woska
Art director:  Marek Barančík, Csilla Polák
Copywriter:  Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Account manager:  Zuzana Bosmanová
Account executive: Silvia Klimková

Vložené
22. júl 2018
0
271
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím