Advertorial

Minimalistické dvere IDEA – technická precíznosť a čistota prevedenia

IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...

Schell Vitus – osvedčené riešenie pre sprchy a umývadlá vo verejnom sektore s viac ako desaťročnou tradíciou

Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...

Kompozitné okná predstavujú súčasnosť a budúcnosť

Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...

Myotis - stoly 2025

Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...

Priemyselné sklenené priečky Dorsis Digero: svetelné rozhranie pre moderné interiéry

Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.

Význam prirodzeného svetla pre moderné a flexibilné pracovné prostredie

Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...

Konferencia Xella Dialóg predstaví novinky a trendy v stavebníctve

Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia

Murovací robot WLTR stavia svoj prvý dom na Slovensku

Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...

Nová éra bezpečnosti s I-tec Secure od Internorm

Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.

Skryté zárubne JAP – intenzívny zážitok z bývania

Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm

Tienenie namiesto klimatizácie

Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.

BigMat International Architecture Award 2025 - vybrané diela

Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Milník udržateľnej výroby okien: Internorm zavádza Low-Carbon-Glas iplus

Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...

Výsledky 20. ročníka medzinárodnej študentskej súťaže Saint-Gobain Architecture Student Contest 2025

Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...

Dvere MASTER - pre interiéry navrhnuté s rozumom aj vášňou!

Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO upravuje komunikačnú stratégiu

Značka pálenej strešnej krytiny Tondach mení výrazne štýl svojej marketingovej komunikácie. Bude sa prezentovať pod novým logom, ktoré vychádza z vizuálneho štýlu spoločnosti Wienerberger
Firmy
Red 213.02.2018
4860+12
Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO upravuje komunikačnú stratégiu

Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO s. r.o. oslávila vlani okrúhlych 20 rokov na slovenskom trhu. Všeobecne známa značka si svoju reputáciu vybudovala kvalitnými škridlami z pálenej hliny, ktoré sú v segmente považované za absolútnu špičku. Rok 2018 ale Tondach začína s výraznými zmenami vo svojej marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín – clusterov.

TONDACH SLOVENSKO aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger. „Nové logo Tondach je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton.“ vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ TONDACH SLOVENSKO. „Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie pre stavbu domu, nakoľko máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády,“ dodáva Vladimír Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj, v súčasnosti už aktuálny, claim „Riešenie pre strechu.“  

Proces rebrandingu spoločnosť odštartovala ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018, pričom počas tohto obdobia sa postupne bude meniť na všetkých nosičoch a firemných materiáloch staré logo za nové. Webové stránky tondach.sk sú už v súčasnosti presmerované na www.wienerberger.sk.

"Samotná integrácia v praxi znamená, že pálená strešná krytina Tondach bude prezentovaná na rovnakej úrovni a s rovnakým dôrazom, ako značka murovacieho systému Porotherm. Legislatívne ale zatiaľ zostáva spoločnosť TONDACH SLOVENSKO, s.r.o. naďalej samostatným právnym subjektom," zdôrazňuje Vladimír Šablica.

Nové rozdelenie produktov

Tondach má v súčasnosti v portfóliu viac než 200 typov keramických škridiel. Orientáciu v ponuke má potenciálnym zákazníkom uľahčiť nové rozdelenie škridiel na základe ich tvaru, vlastností a použitia. Značka predstavila spolu 5 skupín – Clusterov: Univerzálne, Moderné, Mediteránske, Exkluzívne a Historické krytiny. Každá skupina má jasne stanovenú definíciu a zákazník sa tak má možnosť jednoduchšie a prehľadnejšie orientovať.

Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale v rámci celého koncernu Wienerberger.

Nové logo značky Tondach
Nové logo značky Tondach

O spoločnosti
TONDACH SLOVENSKO, s.r.o., so sídlom v Stupave je súčasťou rakúskeho koncernu TONDACH Gleinstätten AG, popredného výrobcu keramických škridiel v strednej a južnej Európe, ktorý už niekoľko rokov patrí do skupiny Wienerberger. TONDACH SLOVENSKO je najväčším slovenským predajcom pálenej keramickej škridly a tvorcom strešných riešení pre novostavby aj rekonštrukcie, s kompletným keramickým príslušenstvom a doplnkami. Na Slovensku navyše bezplatne poskytuje zameranie striech a výpočty spotreby materiálu, ale aj odborné poradenstvo.

Súvisiace články

Vložené
13. február 2018
0
486
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím