Advertorial

Dizajnové novinky 2025 od Materia x Kinnarps

Predstavené produkty, spájajú premyslený dizajn, funkčnosť a udržateľnosť. Nábytok Materia vzniká s cieľom podporiť inšpiratívne stretnutia...

Energeticky úsporné okná aj pre nízkoenergetické domy

Výber okien je pri stavbe či rekonštrukcii kľúčovou investíciou a systém SYNEGO od REHAU prináša komplexné riešenie s dôrazom na...

Za dverami Dorsis nájdete nielen bezpečie a pokoj, ale aj eleganciu a nadčasový design

Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...

Myotis stôl - "menej je viac"

Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?

Imperiálna kvalita zvukov a emócií z prírody. Spoznajte koncertnú sieň vo Weikersheime v Nemecku

Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...

Dizajn bez kompromisov: detail, ktorý mení spôsob otvárania dverí

Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...

Rodinný dom Vinje, Slovinsko

Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.

Tvárnice Silka pomohli výrazne urýchliť hrubú stavbu bytového domu v centre Bratislavy

Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...

Tradičná slovenská architektúra sa v Lietave snúbi s vysokými požiadavkami na súčasné bývanie

Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...

NEXUM - novinka v portfóliu industriálnych priečok Dorsis Digero

Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...

Kľučka ERA z dielne M&T ako odraz súčasnej éry

Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...

Nová kolekcia Linfa: opticky ľahká a mimoriadne odolná

Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.

Rodinný dom Villa Mia – vzhľad a funkcie v harmóni

Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov

Paranorma - levitujúce okná bez limitov

Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.

Rastúci trend coworkingových kancelárií v Českej a Slovenskej republike

Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu

Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO upravuje komunikačnú stratégiu

Značka pálenej strešnej krytiny Tondach mení výrazne štýl svojej marketingovej komunikácie. Bude sa prezentovať pod novým logom, ktoré vychádza z vizuálneho štýlu spoločnosti Wienerberger
Firmy
Red 213.02.2018
4560+12
Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO upravuje komunikačnú stratégiu

Spoločnosť TONDACH SLOVENSKO s. r.o. oslávila vlani okrúhlych 20 rokov na slovenskom trhu. Všeobecne známa značka si svoju reputáciu vybudovala kvalitnými škridlami z pálenej hliny, ktoré sú v segmente považované za absolútnu špičku. Rok 2018 ale Tondach začína s výraznými zmenami vo svojej marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín – clusterov.

TONDACH SLOVENSKO aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger. „Nové logo Tondach je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton.“ vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ TONDACH SLOVENSKO. „Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie pre stavbu domu, nakoľko máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády,“ dodáva Vladimír Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj, v súčasnosti už aktuálny, claim „Riešenie pre strechu.“  

Proces rebrandingu spoločnosť odštartovala ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018, pričom počas tohto obdobia sa postupne bude meniť na všetkých nosičoch a firemných materiáloch staré logo za nové. Webové stránky tondach.sk sú už v súčasnosti presmerované na www.wienerberger.sk.

"Samotná integrácia v praxi znamená, že pálená strešná krytina Tondach bude prezentovaná na rovnakej úrovni a s rovnakým dôrazom, ako značka murovacieho systému Porotherm. Legislatívne ale zatiaľ zostáva spoločnosť TONDACH SLOVENSKO, s.r.o. naďalej samostatným právnym subjektom," zdôrazňuje Vladimír Šablica.

Nové rozdelenie produktov

Tondach má v súčasnosti v portfóliu viac než 200 typov keramických škridiel. Orientáciu v ponuke má potenciálnym zákazníkom uľahčiť nové rozdelenie škridiel na základe ich tvaru, vlastností a použitia. Značka predstavila spolu 5 skupín – Clusterov: Univerzálne, Moderné, Mediteránske, Exkluzívne a Historické krytiny. Každá skupina má jasne stanovenú definíciu a zákazník sa tak má možnosť jednoduchšie a prehľadnejšie orientovať.

Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale v rámci celého koncernu Wienerberger.

Nové logo značky Tondach
Nové logo značky Tondach

O spoločnosti
TONDACH SLOVENSKO, s.r.o., so sídlom v Stupave je súčasťou rakúskeho koncernu TONDACH Gleinstätten AG, popredného výrobcu keramických škridiel v strednej a južnej Európe, ktorý už niekoľko rokov patrí do skupiny Wienerberger. TONDACH SLOVENSKO je najväčším slovenským predajcom pálenej keramickej škridly a tvorcom strešných riešení pre novostavby aj rekonštrukcie, s kompletným keramickým príslušenstvom a doplnkami. Na Slovensku navyše bezplatne poskytuje zameranie striech a výpočty spotreby materiálu, ale aj odborné poradenstvo.

Súvisiace články

Vložené
13. február 2018
0
456
Hlavný obsahHlavný obsah
Čakajte prosím