IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Palivo s obsahom 30 percent biopaliva vyrobeného z exkrementov má byť použité zo začiatku pre 4 až 5 letov denne medzi Los Angeles a San Franciscom. Dodávateľom biopaliva bude kalifornská spoločnosť AltAir Fuels. Informáciu priniesol portál The Verge. Zdá sa, že začína nová éra využívania palív z alternatívnych zdrojov.
United Airlines oznámili tiež masívnu investíciu vo výške 30 miliónov USD do jedného z najväčších výrobcov biopalív pre letectvo, do spoločnosti Fulcrum BioEnergy. V prípade United Airlines ide o najväčšiu investíciu do alternatívnych palív v tomto odvetví dopravy. United Airlines chcú postupne nasadiť biopalivá v celom svojom leteckom parku. O podobných krokoch uvažujú aj ďalší leteckí dopravcovia.
Prínos nie je v tom, že takéto palivo neprodukuje CO2. Prínos je v tom, že voľným rozkladom bioodpadu (pri súčasnom narábaní s nim) sa do vzduchu uvoľňuje veľké množstvo metánu (CH4). Ten je mnohonásobne agresívnejším skleníkovým plynom ako CO2. Postatná časť tohto agresívneho plynu v ozónovej vrstve pochádza z bologickej oganickej produkcie.