Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Palivo s obsahom 30 percent biopaliva vyrobeného z exkrementov má byť použité zo začiatku pre 4 až 5 letov denne medzi Los Angeles a San Franciscom. Dodávateľom biopaliva bude kalifornská spoločnosť AltAir Fuels. Informáciu priniesol portál The Verge. Zdá sa, že začína nová éra využívania palív z alternatívnych zdrojov.
United Airlines oznámili tiež masívnu investíciu vo výške 30 miliónov USD do jedného z najväčších výrobcov biopalív pre letectvo, do spoločnosti Fulcrum BioEnergy. V prípade United Airlines ide o najväčšiu investíciu do alternatívnych palív v tomto odvetví dopravy. United Airlines chcú postupne nasadiť biopalivá v celom svojom leteckom parku. O podobných krokoch uvažujú aj ďalší leteckí dopravcovia.
Prínos nie je v tom, že takéto palivo neprodukuje CO2. Prínos je v tom, že voľným rozkladom bioodpadu (pri súčasnom narábaní s nim) sa do vzduchu uvoľňuje veľké množstvo metánu (CH4). Ten je mnohonásobne agresívnejším skleníkovým plynom ako CO2. Postatná časť tohto agresívneho plynu v ozónovej vrstve pochádza z bologickej oganickej produkcie.