Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.

Autorka hľadá analógie medzi mechanickým a nekritickým imitovaním vplyvov západnej kultúry u japoncov a preberaním schránok po iných živočíchoch u krabov pustovníkov.
Podnetom je móda rozširovania imitácií kaplniek, ktoré sa začali rozširovať po celom Japonsku. Tieto romantické napodobeniny európskej architektúry v posledných rokoch zaplavili krajinu. Neslúžia na náboženské účely. Sú iba sladkou kulisou pre svadobné obrady. V "bielych kresťanských kaplnkách" sa koná približne šesť z desiatich japonských svadieb.
Kraby, keď dorastú, preberajú cudzie vonkajšie schránky aj keď sa sami vo svojom vnútri nezmenia. Podľa autorky reprezentujú Japoncov, ktorí takisto ochotne preberajú vonkajšie prejavy iných kultúr. Otázkou zostáva, nakoľko to postihuje aj ich vnútro.