Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
| Začiatok | 9.9.2022 18:00 |
| Koniec | 30.4.2023 16:00 |
| Miesto | Štôlňa, Galéria Jozefa Kollára |
| Adresa | Námestie Sv. Trojice 8, Banská Štiavnica , Slovensko |
| Druh podujatia | Výstava |
| Kontakt | GJK sbm@muzeumbs.sk |
Vernisáž: 9. 9. 2022, 18:00 hod
Trvanie výstavy: 10. 9. 2022 – 30. 4. 2023
Miesto konania: Štôlňa, Galéria Jozefa Kollára, Námestie Sv. Trojice 8, Banská Štiavnica
Hoci ich autor takmer monumentalizuje, jasnosť a čitateľnosť jednotlivých figúr sa postupne vytráca vďaka špeciálnej fotografickej technike. Obraz je v neustálom procese a záleží na autorovi v ktorom momente proces vytrácania zastaví. Práca baníka vždy bola a bude mimoriadne fyzicky aj psychicky náročná a zdraviu škodlivá. Baníci na Skalického fotografiách pochádzajú z malej obce Hodruša Hámre neďaleko Banskej Štiavnice, kde sa dodnes ťaží zlato. Projekt do istej miery poukazuje na fenomén dnešnej spoločnosti, v ktorej stále viac prevažuje tzv. virtuálna práca, zatiaľ čo fyzická práca stráca na hodnote, a úcta a pokora pred fyzickým ľudským výkonom mizne.
Oto Skalický (1988) je predstaviteľom nastupujúcej generácie fotografov na Slovensku. V roku 2015 ukončil Vysokú školu výtvarných umení v Bratislave v Ateliéri Mira Švolíka. Zúčastnil sa viacerých skupinových výstav v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Slovinsku a Slovensku. Svoj súbor diel „Baníci“ vystavoval napr. vo Fotografickej galérii Fiducia v Ostrave a galérii Photographic v Prahe, ale aj v Slovenskej národnej galérii k 65. výročiu založenia VŠVU. Oto Skalický je aj hudobníkom a hral v skupinách Ecetera Band a Galeria Formacia. V súčasnosti žije a pracuje v Poľsku.