Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Mimoriadne štíhly rám zvyšuje podiel skla s cieľom maximalizovať dopad svetla a vytvára vzhľad pevného modelu...
Do celosvetovej súťaže je možné prihlásiť diela zrealizované po roku 2022. Podmienkou je významná časť stavby realizovaná...
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
Už po štvrtýkrát majú slovenskí architekti možnosť zúčastniť sa medzinárodnej architektonickej súťaže BigMat International...
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Nech už staviate, renovujete alebo navrhujete výplne otvorov, teraz máte jedinečnú príležitosť získať prémiové okná za...
Moderná architektúra založená na využití skla redefinuje vnímanie životného priestoru.
Ak hľadáte pre realizáciu svojich návrhov partnera, ktorý sa vie prispôsobiť náročným požiadavkám, tak nasledujúce riadky sú určené pre Vás.
Odolná konštrukcia zaručuje dlhoročné bezproblémové používanie,...
Spoločnosť Hansgrohe, známa svojimi inovatívnymi riešeniami kúpeľní a kuchýň, rozšírila ponuku svojich produktov nad rámec tradičných batérií a...
Európska značka okien číslo jeden rozširuje svoj sortiment o nové drevohliníkové okno HF 520 s plošne...
Pekáreň sa nachádza na prízemí polyfunkčnej novostavby Vajnorská 21. Vstup v rámci celopresklenej fasády, s charakteristickým šikmým zavetrením, akcentuje výrazné kruhové logo prevádzky. Za ním plynie priestor pre hostí, s priehľadom priamo do výroby pekárne.
Východiskom pre architektov bol otvorený pôdorys s jediným vnútorným nosným pilierom. V jeho úrovni prechádza takmer po celej dĺžke interiéru pult, ktorý oddeľuje odbytový priestor od výroby. Optické prepojenie oboch častí zostáva zachované.
Pečivo je vystavené za sklom hneď oproti vstupu ako hlavné lákadlo prevádzky. Odbytová časť pekárne je podľa slov autorov z ateliéru GRUP architects poňatá neutrálne, necháva vyniknúť produkt a upriamuje pozornosť na výrobu.
Krátkodobé sedenie architekti sústredili okolo kruhového stola s olivovým stromčekom a pozdĺž nerezového pultu s výhľadom do ulice.
Majiteľ pekárne je pôvodom Chorvát. Preto názov prevádzky a voľba kameňa boli jasné už od začiatku. Dominantným materiálom v interiéri pekárne KRUH (po chorvátsky chlieb) je charakteristický bračský mramor. Logo KRUH a celkový branding navrhlo štúdio Calder v spolupráci s majiteľom a jeho manželkou, ktorí v pekárni tiež pracujú.
Bledý kameň v interiéri dopĺňajú dubové stolárske prvky a výrazné nerezové bloky pekárne.
Autor: GRUP architects