IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Spoločnosť Internorm odteraz stavia na novej variante tepelnoizolačného skla od AGC, ktorá v produkcii ročne ušetrí 10...
Jubilejný 20. ročník prestížnej medzinárodnej súťaže pre študentov architektúry priniesol...
Otočné a posuvné dvere MASTER od podlahy až po strop, ponúkajú mimoriadnu variabilitu výšky, materiálu a zladenia so skrytými...

Oživená módna značka NEHERA nadviazala na prvorepublikové dedičstvo priemyselníka Jana Neheru a v programovej inklinácii k dizajnérskej striedmosti začala šiť dámsku módu. K predajni vo Viedni nedávno pribudla vlajková prevádzka v bratislavskej Eurovei. V štandardných priestoroch nákupného centra sa autorom podarilo zrealizovať striedmu a zároveň atraktívnu kulisu, korešpondujúcu s étosom značky.
Realizáciu bližšie predstaví sprievodný text architektov z ateliéru KILO / HONČ:
Udržateľnosť v architektúre a móde patrí medzi prirodzené princípy, ktorých podstatné vlastnosti chceme a vieme zachovať. Preto sa zameriavame na hlbšie pochopenie prostredia a sociálneho aspektu projektov, predstavujúce hlavnú podstatu tejto témy.
Základným konceptom riešenia priestoru je poukázať na naratívy, neodmysliteľne zastúpené v diele spoločnosti. Jemnosť, krása, prirodzenosť a udržateľnosť. Aj preto NEHERA nepotrebuje interiérový dizajn. NEHERA je dizajn.
Obchodný priestor vytvára vzťahy, pracuje so zážitkom, podnecuje. Je inšpirujúci, živý, prirodzený, esenciálny a komunikatívny. Opiera sa o kontrasty a pracuje s dramaturgiou. Forma je výsledkom udržiavania kľúčových vlastností a hľadania podstaty, nie presného typu.
Koncept predajne vznikol vďaka spolupráci troch subjektov – značky NEHERA, agentúry JANDL a ateliéru KILO / HONČ.
Autori: KILO / HONČ
Foto: Matej Hakár