Sumarizácia najdôležitejších inovácií, ktoré redefinujúcich využitie tohto energetického zdroja.
AMPHIBIA 3000 GRIP 1.3 od spoločnosti ATRO predstavuje modernú hydroizolačnú technológiu, ktorá spája vysokú odolnosť,...
Ambiciózne plány EK narazili na ekonomické možnosti domácností v jednotlivých členských štátoch –...
IDEA DOOR od spoločnosti JAP prináša do interiéru čistý minimalistický vzhľad vďaka bezrámovému riešeniu a precíznej...
Nástenné nadomietkové armatúry Vitus sú mimoriadne vhodné pre rýchlu a efektívnu...
Okenné profily z kompozitného materiálu RAU-FIPRO X od spoločnosti Rehau sú v porovnaní s tradičnými plastovými profilmi mnohonásobne...
Najnovší sortiment stolov pre zariadenie interiérov...
Spojenie moderného dizajnu, funkčnosti a svetla do harmonického architektonického prvku.
Kancelárska budova Baumit v slovinskom Trzine prešla premenou na moderné a udržateľné pracovisko. Architekti kládli dôraz...
Mottom šiesteho ročníku on-line konferencie odborníkov Xella Dialóg je Efektívny návrh budov 2025+: zmeny a riešenia
Robot WLTR predstavuje moderný prístup k murovaným konštrukciám. Vďaka automatizácii dokáže rýchlo, presne a bezpečne realizovať...
Okrem bezpečnosti majú okná aj elegantný vzhľad, pretože nie sú viditeľné žiadne uzamykacie časti kovania.
Dvere MASTER v skrytej zárubni AKTIVE je možné vyrobiť až do výšky 3 700 mm
Internorm stavia na energetickú efektívnosť a inteligentné tieniace riešenia.
Slovensko vo výbere zastupuje šesť realizácií.
Interiér vznikal v spolupráci s úspešnými osobnosťami a firmami zo stránok časopisu. Zakladatelia česko-slovenského ateliéru, ktorí sa v minulosti umiestili v populárnom rebríčku magazínu Forbes 30 pod 30, začali pracovať na projekte pred dvomi rokmi. Spoločne so štrnástimi dizajnérmi a slovenskými dodávateľmi navrhli priestor pre dvadsaťčlennú redakciu Forbes Slovensko. Pôdorys je rozdelený na tri hlavné zóny, ktoré dopĺňa šestica vložených boxov, poskytujúcich súkromie na schôdzky, porady a telefonovanie.
Koncept interiéru je podľa slov architektov založený na myšlienke podpory komunity a tímovej práce, zároveň však s odlíšením rozdielnych potrieb jednotlivých tímov. Základ tvorí otvorený priestor (260 m2) rozdelený na tri hlavné zóny.
Vstupná časť návštevníka v redakcii intuitívne víta výstavou obálok, ponúka sedenie, či priamy kontakt s obchodným oddelením.
Vložená stena oddeľuje redakčný tím, ktorému plocha slúži na vizualizáciu rozpracovaného čísla. Redaktori medzi sebou často komunikujú a zároveň potrebujú nerušený, kompaktný priestor, do ktorého návštevy vstupujú len výnimočne. Preto zdieľajú pracovnú plochu a vizuálne sa dištancujú od vstupu. Okolo desaťčlenného redakčného tímu pravidelne prechádzajú vydavatelia, ktorí majú kanceláriu na najvzdialenejšom konci pôdorysu.
Obchodné oddelenie zasa spolupracuje v rámci menších tímov (dvojice či trojice), pre ktoré architekti navrhli oddelené pracovné miesta. V open space priestore je umiestnených šesť boxov, určených na časté schôdzky, telefonovanie a porady. Pri ich návrhu bol kladený dôraz na efektívne odhlučnenie. Najmä štvorica telefónnych búdok pomáha odbremeniť inak hektické prostredie časopisu.
"Pracovný priestor kombinuje kvalitu open space a samostatných kancelárií. Otvorený pôdorys podporuje vzájomnú komunikáciu a prehľad o dianí vo firme. Negatívne aspekty open space sú eliminované členitým priestorovým riešením," dopĺňajú architekti.
V rámci medzinárodnej značky pracovali architekti Chybík+Krištof s typickým odtieňom modrej a ďalšími prvkami, ktoré charakterizujú globálnu značku časopisu. Lokálny imidž podporila spolupráca so slovenskými dodávateľmi a dizajnérmi.
Podklady: Chybik+Kristof