Integrované dverové systémy predstavujú riešenie, ktoré spája vysoké technické nároky s architektonickou...
Dá sa šetriť bez ujmy na dizajne?
Architekti zo štúdia HENN stavili na prirodzenosť dreva, precízne navrhnutú akustiku a premyslený...
Tiché a bezkontaktné dovieranie dverí dopĺňajú ergonomické madlá v rôznych dizajnových a funkčných prevedeniach, vrátane...
Bývanie na južných svahoch alpského predhoria.
Kombinácia Silky so železobetónovým skeletom sa v tomto projekte ukázala ako ideálne riešenie pre...
Projekt „IBV Lietava – 4 domy pri lese“ ponúka premyslené riešenia s dôrazom na tradíciu a...
Tento inovatívny systém presklených priečok s paralelne posuvnými dverami a tromi prepojenými krídlami prináša elegantné...
Kľučka od Barbory Škorpilovej je odrazom súčasnej estetiky a technológií. Inšpirovaná tvarom ohnutého papiera, spája jemné línie s moderným...
Spoločnosť mmcité predstaví na výsteve v Miláne novú kolekciu Linfa od AG&P greenscape a Cattaneo design.
Realizácia s použitím riešení od spoločnosti JAP FUTURE, ktorá dodala prémiový interiérový sortiment dotiahnutý do všetkých detailov
Česká firma Janošík balansuje na hranici možného.
Sklenené priečky od spoločnosti Milt ako kľúčový prvok moderného dizajnu
ICONIC: Kľučka, ktorá spája históriu s modernou eleganciou
REHAU Window Solutions získalo ocenenie German Design Award 2025 za vynikajúce riešenie okien ARTEVO TERRA.
Interiér vznikal v spolupráci s úspešnými osobnosťami a firmami zo stránok časopisu. Zakladatelia česko-slovenského ateliéru, ktorí sa v minulosti umiestili v populárnom rebríčku magazínu Forbes 30 pod 30, začali pracovať na projekte pred dvomi rokmi. Spoločne so štrnástimi dizajnérmi a slovenskými dodávateľmi navrhli priestor pre dvadsaťčlennú redakciu Forbes Slovensko. Pôdorys je rozdelený na tri hlavné zóny, ktoré dopĺňa šestica vložených boxov, poskytujúcich súkromie na schôdzky, porady a telefonovanie.
Koncept interiéru je podľa slov architektov založený na myšlienke podpory komunity a tímovej práce, zároveň však s odlíšením rozdielnych potrieb jednotlivých tímov. Základ tvorí otvorený priestor (260 m2) rozdelený na tri hlavné zóny.
Vstupná časť návštevníka v redakcii intuitívne víta výstavou obálok, ponúka sedenie, či priamy kontakt s obchodným oddelením.
Vložená stena oddeľuje redakčný tím, ktorému plocha slúži na vizualizáciu rozpracovaného čísla. Redaktori medzi sebou často komunikujú a zároveň potrebujú nerušený, kompaktný priestor, do ktorého návštevy vstupujú len výnimočne. Preto zdieľajú pracovnú plochu a vizuálne sa dištancujú od vstupu. Okolo desaťčlenného redakčného tímu pravidelne prechádzajú vydavatelia, ktorí majú kanceláriu na najvzdialenejšom konci pôdorysu.
Obchodné oddelenie zasa spolupracuje v rámci menších tímov (dvojice či trojice), pre ktoré architekti navrhli oddelené pracovné miesta. V open space priestore je umiestnených šesť boxov, určených na časté schôdzky, telefonovanie a porady. Pri ich návrhu bol kladený dôraz na efektívne odhlučnenie. Najmä štvorica telefónnych búdok pomáha odbremeniť inak hektické prostredie časopisu.
"Pracovný priestor kombinuje kvalitu open space a samostatných kancelárií. Otvorený pôdorys podporuje vzájomnú komunikáciu a prehľad o dianí vo firme. Negatívne aspekty open space sú eliminované členitým priestorovým riešením," dopĺňajú architekti.
V rámci medzinárodnej značky pracovali architekti Chybík+Krištof s typickým odtieňom modrej a ďalšími prvkami, ktoré charakterizujú globálnu značku časopisu. Lokálny imidž podporila spolupráca so slovenskými dodávateľmi a dizajnérmi.
Podklady: Chybik+Kristof